Kaip manote, toks automobilis pakeistų jūsų gyvenimą?
Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje amerikietiški sportiniai automobiliai išgyveno tikrai ne pačius geriausius laikus. Griežtos emisijų taisyklės, kylančios kuro, metalo kainos lėmė, jog tokie modeliai kaip „Ford Mustang“ ar „Chevrolet Camaro“ nusileido europietiškiems analogams.
To laikmečio automobilių net negalima pavadinti sportiniais – dideli, sunkūs, tingūs ir ganėtinai silpni varikliai lėtai į priekį traukė minkštą važiuoklę turinčius kėbulus. Visiškai apgailėtina. Tačiau „General Motors“ sugebėjo tai pakeisti, išleisdami ribotą „Pontiac Firebird Trans Am“ versiją, kuri, pagal amerikietiškus standartus, buvo ganėtinai sportiška. Tačiau svarbiausia, kad šis automobilis atrodė kietai, dėl agresyvių kėbulo elementų ir auksinio fenikso ant priekinio kapoto.
Iš viso buvo keturios „Firebird Trans Am“ kartos, kurių kiekviena buvo tobulinama šiuolaikiniams laikams, tačiau legendinėmis tapo tik pirmoji ir antroji kartos, tapusios filmų blogiukų pirmuoju pasirinkimu. Beje, „Trans Am“ vardas yra pasiskolintas iš JAV vykstančių lenktynių, o už kiekvieną parduotą „Firebird Trans Am“ versiją, „General Motors“ įsipareigojo sumokėti „SCCA“ asocijai po penkis dolerius.
Taigi, išaušo 2002 metai, kuomet buvo suskaičiuotos pačios prasčiausios „Pontiac Firebird“ kartos dienos, o kartu iš rinkos dingo „Trans Am“ pavadinimas. Beje, paskutiniąją kartą dar bandė gelbėti automobilių tobulintojai „Hurst“, išleidę stipriai patobulintą „Hurst Trans Am“ versiją, tačiau visuomenė ja stipriai nesusidomėjo.
Tačiau kalendoriuje 2013 metai ir „Hurst“ vėl grįžta su naująja „Trans Am“ interpretacija. Kadangi nei „Firebird“, nei „Pontiac“ vardų nebėra, amerikiečiai pasirinko kitą „General Motors“ platformą – „Chevrolet Camaro“, ant kurios pamėgino atkurti legendiu tapusį blogiuko įvaizdį.
Galbūt vaizdo įraše matomas baltos spalvos „Hurst Trans Am“ neatrodo labai agresyviai, tačiau 600 arklio galių po kapotu šį įvaizdį gali pakeisti vos vienu akceleratoriaus spustelėjimu. Nors reklamoje neužsimenama, tačiau „Hurst“ siūlo ir 1100 arklio galių turinčią „Trans Am“ versiją, kuri turėtų tapti tikru superautomobilių siaubu.
Iš pelenų atgimusio „Ugnies pauksčio“ kaina dar neskelbiama, tačiau už ją gausite ne tik išskirtinį kėbulą, didžiulią galią, bet ir modernią važiuoklę, kurios derinimu pasirūpino specialistai iš „Eibach“.
Praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje amerikietiški sportiniai automobiliai išgyveno tikrai ne pačius geriausius laikus. Griežtos emisijų taisyklės, kylančios kuro, metalo kainos lėmė, jog tokie modeliai kaip „Ford Mustang“ ar „Chevrolet Camaro“ nusileido europietiškiems analogams.
To laikmečio automobilių net negalima pavadinti sportiniais – dideli, sunkūs, tingūs ir ganėtinai silpni varikliai lėtai į priekį traukė minkštą važiuoklę turinčius kėbulus. Visiškai apgailėtina. Tačiau „General Motors“ sugebėjo tai pakeisti, išleisdami ribotą „Pontiac Firebird Trans Am“ versiją, kuri, pagal amerikietiškus standartus, buvo ganėtinai sportiška. Tačiau svarbiausia, kad šis automobilis atrodė kietai, dėl agresyvių kėbulo elementų ir auksinio fenikso ant priekinio kapoto.
Iš viso buvo keturios „Firebird Trans Am“ kartos, kurių kiekviena buvo tobulinama šiuolaikiniams laikams, tačiau legendinėmis tapo tik pirmoji ir antroji kartos, tapusios filmų blogiukų pirmuoju pasirinkimu. Beje, „Trans Am“ vardas yra pasiskolintas iš JAV vykstančių lenktynių, o už kiekvieną parduotą „Firebird Trans Am“ versiją, „General Motors“ įsipareigojo sumokėti „SCCA“ asocijai po penkis dolerius.
Taigi, išaušo 2002 metai, kuomet buvo suskaičiuotos pačios prasčiausios „Pontiac Firebird“ kartos dienos, o kartu iš rinkos dingo „Trans Am“ pavadinimas. Beje, paskutiniąją kartą dar bandė gelbėti automobilių tobulintojai „Hurst“, išleidę stipriai patobulintą „Hurst Trans Am“ versiją, tačiau visuomenė ja stipriai nesusidomėjo.
Tačiau kalendoriuje 2013 metai ir „Hurst“ vėl grįžta su naująja „Trans Am“ interpretacija. Kadangi nei „Firebird“, nei „Pontiac“ vardų nebėra, amerikiečiai pasirinko kitą „General Motors“ platformą – „Chevrolet Camaro“, ant kurios pamėgino atkurti legendiu tapusį blogiuko įvaizdį.
Galbūt vaizdo įraše matomas baltos spalvos „Hurst Trans Am“ neatrodo labai agresyviai, tačiau 600 arklio galių po kapotu šį įvaizdį gali pakeisti vos vienu akceleratoriaus spustelėjimu. Nors reklamoje neužsimenama, tačiau „Hurst“ siūlo ir 1100 arklio galių turinčią „Trans Am“ versiją, kuri turėtų tapti tikru superautomobilių siaubu.
Iš pelenų atgimusio „Ugnies pauksčio“ kaina dar neskelbiama, tačiau už ją gausite ne tik išskirtinį kėbulą, didžiulią galią, bet ir modernią važiuoklę, kurios derinimu pasirūpino specialistai iš „Eibach“.