Automobilininkai yra atlikę ne vieną testą su padangomis, ypač koncentruojantis į stabdymo kelią. Deja, rezultatai nėra džiuginantys tiems, kurie nemėgsta pavasarį pasikeisti padangų į vasarines. Per vasaros karščius žieminėmis padangomis važinėjančio automobilio stabdymo kelias gali būti ilgesnis per visą automobilio ilgį. Pavyzdžiui, mieste važiuojant 50 km per valandą greičiu ir staigiai stabdant artėjant prie perėjos, su vasarinėmis padangomis sustosite prie linijos, tuo tarpu žieminėmis jau ant pačios perėjos. O tai reiškia, jog gali būti kliudytas pėsčiasis. O reiktų dar nepamiršti fakto, jog lietuviai įpratę važinėti nudėvėtomis padangomis, kas neprideda saugumo kelyje jausmo.
Taigi, vietoj to, kad du kartus per metus pasikeisti padangas iš žieminių ir vasarines arba atvirkščiai, pataupome. Tačiau neatsižvelgiame į tai, kad padangų nusidėvėjimas pagreitėja ir jos tarnauja trumpiau, nei tarnautų jas keičiant kas sezoną. Žinoma, reikėtų nepamiršti ir saugumo aspekto. Ir vasarą su žieminėmis, ir žiemą su vasarinėmis važiuoti nėra saugu. Siekiant užtikrinti saugumą kelyje ir, žinoma, sutaupyti, reikėtų nepamiršti rudenį ir pavasarį pasikeisti padangas.
Visgi, jei manote, kad tai per didelė prabanga, visada galima rinktis universalias padangas, kurias galima eksploatuoti ir šaltuoju, ir šiltuoju metų laiku. Kita vertus, reiktų atminti, kad universalios padangos yra kraštutinis variantas, nes tai kas tinka viskam, paprastai netinka niekam.
Blogas vairuotojas, blogas – grūmoja pirštu automobilių dalių ir aksesuarų specialistai iš didžiausios Lietuvoje elektroninės parduotuvės Pigu.lt, kurių tikslas edukuoti klientus apie teisingą padangų pasirinkimą. Važinėti su žieminėmis padangomis per vasaros karščius tikrai nėra pats geriausias ir protingiausias sprendimas. Ir netrukus išsiaiškinsime kodėl.
Padangos į žiemines ir vasarines skirstomos ne veltui – skirtingos medžiagų savybės, iš kurių pagamintos padangos, lemia tam tikrą atsparumą aplinkos veiksniams. Čia tas pats, kas su batais – juk žiemą nevaikštome basutėmis, o vasarą kailiniais batais, kojomis rūpinamės, kad būtų patogu ir malonu, tačiau automobilio „batukais“ kartais patingima pasirūpinti. Dėl to kyla nemažai eismo įvykių, galinčių sukelti skaudžių pasekmių. Jau nekalbant apie tai, kad toks neatsargumas gali gerokai paploninti piniginę.
Žieminės padangos yra gaminamos iš minkštesnių medžiagų mišinių, protektoriaus raštas yra specifinis, užtikrinantis sukibimą su keliu žiemos metu, per sniegą, ledą ar šlapdribą. Tačiau tos pačios žieminės padangos, kurios žiemą sumažina stabdymo kelią ir užkerta kelią slydimui, vasaros metu kelia pasipriešinimą riedėjimui, yra triukšmingos. Žieminėmis padangomis važinėjantis automobilis vasarą „suryja“ daugiau kuro, pagreitėja padangų dėvėjimasis. Tuo tarpu,
vasarinės padangos naudojamos žiemą taip pat kelia nemalonumus. Kietesnė vasarinių padangų medžiaga lemia tai, kad prie minusinės temperatūros jos tampa slidžios, stabdymo kelias gerokai pailgėja, greičiau dėvisi ir didina automobilio kuro sąnaudas.
Blogas vairuotojas, blogas – grūmoja pirštu automobilių dalių ir aksesuarų specialistai iš didžiausios Lietuvoje elektroninės parduotuvės Pigu.lt, kurių tikslas edukuoti klientus apie teisingą padangų pasirinkimą. Važinėti su žieminėmis padangomis per vasaros karščius tikrai nėra pats geriausias ir protingiausias sprendimas. Ir netrukus išsiaiškinsime kodėl.
Padangos į žiemines ir vasarines skirstomos ne veltui – skirtingos medžiagų savybės, iš kurių pagamintos padangos, lemia tam tikrą atsparumą aplinkos veiksniams. Čia tas pats, kas su batais – juk žiemą nevaikštome basutėmis, o vasarą kailiniais batais, kojomis rūpinamės, kad būtų patogu ir malonu, tačiau automobilio „batukais“ kartais patingima pasirūpinti. Dėl to kyla nemažai eismo įvykių, galinčių sukelti skaudžių pasekmių. Jau nekalbant apie tai, kad toks neatsargumas gali gerokai paploninti piniginę.
Žieminės padangos yra gaminamos iš minkštesnių medžiagų mišinių, protektoriaus raštas yra specifinis, užtikrinantis sukibimą su keliu žiemos metu, per sniegą, ledą ar šlapdribą. Tačiau tos pačios žieminės padangos, kurios žiemą sumažina stabdymo kelią ir užkerta kelią slydimui, vasaros metu kelia pasipriešinimą riedėjimui, yra triukšmingos. Žieminėmis padangomis važinėjantis automobilis vasarą „suryja“ daugiau kuro, pagreitėja padangų dėvėjimasis. Tuo tarpu,
vasarinės padangos naudojamos žiemą taip pat kelia nemalonumus. Kietesnė vasarinių padangų medžiaga lemia tai, kad prie minusinės temperatūros jos tampa slidžios, stabdymo kelias gerokai pailgėja, greičiau dėvisi ir didina automobilio kuro sąnaudas.