AMC Javelin iš pradžių turėjo būti pigesnė Ford Mustang alternatyva, tačiau pasipriešinus keliems inžinieriams, modelis gavo visus Muscle car'ų atributus. Galingą V8 motorą, aerodinamišką kupė kėbulą, vairą nuo sunkvežimio ir keturis didžiulius fotelius interjere.
Buick Gran Sport 400
Tai buvo ne pats galingiausias Muscle car'as, bet šis Buick'as tikrai patektų į gražiausiųjų trejetuką. GS 400 versija turėjo 6.6 litro benzininį motorą išvystantį 340 arklio galių, kuris savo „smarvę“ perduodavo į trijų bėgių automatinę pavarų dėžę.
Kitaip negu kiti muscle car'ai, Buick'as turėjo riboto praslydimo diferencialą. Retas reiškinys tarp amerikietiškų mašinų.
Chrysler 300F
Chrysler, septinto dešimtmečio pradžioje pristatė savo „raumeningojo“ automobilio interpretaciją - 300F. Kitaip negu vėliau pasirodę modeliai, 300F išsiskyrė ekstravagantiškumu ir elegancija. Daugelis to meto žurnalistų šį automobilį gyrė už drąsų dizainą ir V8 HEMI motorą.
Oldsmobile Hurst
Tai greičiausiai buvo paskutinis įdomesnis Oldsmobile markės automobilis. Vėliau pasirodę modeliai buvo tik kitokiais rūbais perrengti Chevrolet ir Cadillac.
Dodge Polara
1960 metais pristatytas Dodge Polara buvo prabangiausias markės modelis. Tiesa, prabangiausiojo titulu jis džiaugėsi neilgai - vos du metus. Tada jo vietą užėmė Dodge Custom 880.
Dodge Charger Daytona
Galinis spoileris atsirado tik dėl vienos priežasties - NASCAR varžybų. Techniškai, modelis beveik niekuo nesiskiria nuo kitų Charger versijų, pasikeitė tik kelios kėbulo detalės, o ant bagažinės dangčio atsirado didžiulis „suoliukas“.
Ford Galaxie 427
„Total Performance“ - tokiu šūkiu Ford pristatydavo šį modelį. Kaip ir Dodge Charger Daytona taip ir Ford Galaxie 427 versija buvo patobulinta NASCAR čempionate dalyvavusių inžinierių.
425 arklio galias turėjusi versija iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7.4 sekundės. Daugelis anuomet juokaudavo - „Jeigu išvysi Ford Galaxie su iškilusiu kapotu - bėk.“
Mercury Cyclone GT
Tai buvo vienas lėčiausių ir silpniausių to meto muscle car'ų, tačiau ar kam nors tai rūpėjo? Jauniesiems hipiams 250 arklio galių pilnai užtekdavo. Tačiau automobilį gaminusios kompanijos politika nepatiko daugeliui šio modelio pirkėjų. Pakankamai didelė kaina, tik vienerių metų garantija ir mažas atstovų ratas padėjo Mercury nugrimzti į dugną.