Vaidotas Paškevičius sakė, kad maratoninė diena gana išvargino. Ir ne tik dėl sudėtingų trasų. Kadangi dalyviai bivake nakvoti negalėjo, nes buvo draudžiama ilgiau nei dvi valandas tvarkyti techniką, organizatoriai nakvynės vietą įkūrė tiesiog valgykloje. Visgi sunkvežimių ekipažai finišuoja paskutiniai, tad geriausios pozicijos padėti galvą jau buvo užimtos. Kaip pasakojo lenktynininkas, miegas buvo trumpas ir ne itin kokybiškas, tad šiandien trasoje jautėsi nuovargis.
Greičio ruožas irgi pasitaikė ne iš lengvųjų, tačiau Vaidotas Paškevičius sakė, kad ekipažui jis visai patiko. Nepaisant to, kad sykį teko lipti iš kabinos ir keisti pramuštą ratą. Pažeidimas padangoje buvo per didelis, kad su situacija galėtų susitvarkyti slėgio palaikymo sistema, todėl teko sustoti.
„Greičio ruožas pasižymėjo kanjonais, sudėtingomis kopomis, kartais dideliu greičiu ir kai kur aštriais akmenimis. Būtent čia ir pradūrėme ratą, kai trasoje bandėme aplenkti bagį. Pasikeisti ratą pavyko greitai, o vėliau pasivijome komandos draugą Tomą Vratny. Varžybas tęsėme kartu su juo ir kurį laiką buvome jo užnugariu, nes jis vis dar kovoja dėl rezultato, todėl reikėjo jį pasaugoti.
Vėliau kopose teko pavažiuoti ir trise su kitais varžovais. Vieną olandų ekipažą pamenu iš pernai. Jie tuomet kopose mus lenkė, buvo greitesni. Šiemet mes juos ten jau lenkėme. Reiškia, kad kopose galbūt esame pagreitėję“, - kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
„Constra Racing“ komandos lenktynininkas atskleidė, kad šiandien jų „Tatra“ sunkvežimis, kuris juokais buvo pramintas Šamanu, ir vėl rodė kaprizus. Porą sykių pasikartojo ta pati problema, kuri ir eliminavo lietuvius iš kovos dėl vietos dešimtuke – sunkvežimis retkarčiais nesureaguodavo į akceleratoriaus paspaudimą. Vaidotas Paškevičius tikisi, kad po šio griečio ruožo laukiančios poilsio dienos Rijade pakaks, kad mechanikai vėl peržiūrėtų sunkvežimio mazgus ir paruoštų jį kovai antroje Dakaro dalyje.
„Dar pabandysime pabūti tarp greičiausių. Kuriame nors greičio ruože vėl pabandysime atakuoti maksimaliai. Tačiau akivaizdu, kad mūsų technika nėra tokia pranaši. Vien jau matant kaip iš vietos įsibėgėja sunkvežimiai su automatinėmis pavarų dėžėmis, ima pavydas.
Šiandien turėjome progą pasimatuoti su kitu „Tatra“ sunkvežimiu, kuriame yra „automatas“. Iš vietos pajudėjome septyniomis sekundėmis anksčiau nei mūsų komandos draugas, bet kol įsibėgėjome iki 100 km/val., jis sugebėjo tas sekundes kompensuoti – pasivijo, aplenkė ir dar nutolo. Čia ir pamatėme tą didžiulį skirtumą tarp pavarų dėžių. Kai dėliosime kito Dakaro planus, tikrai viską padarysime, kad nereikėtų važiuoti su mechanine transmisija“, - sakė Vaidotas Paškevičius.