Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pamačius šį automobilį, iškart galvoje pradeda suktis mintis, nuo ko reikėtų pradėti ir kaip reikėtų šį projektą pristatinėti.
Kodėl apie tai galvojame? Nes nuolatos sekdavome įvairiausių forumų įrašus, kuriuose buvo atvaizduojamas šios „Jetta" kūrimas ir vystymas.
Tad pradėkime nuo šio automobilio savininko - Zacho. Kaip ir daugelis jo draugų, taip ir jis, turi silpnybę seniems „Volkswagen" markės automobiliams. Anksčiau jis turėjo ryškiai raudonos spalvos, ketvirtos kartos „Golf", tačiau po kurio laiko, kaip ir dauguma, pirmą kartą įsimylėjo seną automobilį.
Pamatęs skelbimuose dviejų durų „Jetta", Zachas net nedvejojęs iškeliavo jos apžiūrėti. Kaip bebūtų keista, tačiau automobilis buvo visiškai standartinis, variklis neužsivedinėjo, o likę techniniai komponentai buvo verti Kalėdų eglutės žaisliukų vietos.
Zachas teigia, jog dar prieš pirkdamas automobilį savo galvoje turėjo viziją, kaip jis turėtų atrodyti ir kiek investicijų tai pareikalaus.
Nepraėjus net dienai, Zachas su keliais draugais automobilį išardė iki menkiausių smulkmenų.
Netrukus senoji ir išmalta važiuoklė buvo pakeista „Weitec" firmos komponentais. Interjeras atkeliavo iš trečios kartos „Golf GTI". Visai neseniai Zachas sumontavo klasiškai atrodantį „Nardi" firmos vairą.
Kas be ko gamykliniai ratlankiai buvo pakeisti kitais. Pristatinėti jų tikrai nereikia, nes „BBS" firmos ratai yra iš tolo atpažįstami.
Praeitų metų rudenį, Zacho numylėtine buvo paruošta paskutiniam etapui. Variklio perrinkimui ir perdažymui.
Zachas automobilį perdažė ta pačia spalva, kurią turėjo pro gamyklos duris išriedėjęs automobilis. Švelni ir akiai miela ruda spalva traukia daugelio akį. Zachas teigia, jog tokį sprendimą priėmė dėl to, kad nori išlaikyti automobilį kuo originalesnį. Paprasta, stilinga ir neperkrauta. Tokiomis mintis Zachas šį automobilį tobulino ir greičiausiai tobulins toliau, nes ateityje jis norėtų į automobilį sumontuoti šiek tiek galingesnį benzininį agregatą.
Apie kokį agregatą Zachas galvoja? Šios paslapties jis nenori atskleisti, tačiau užtikrina, jog tai bus staigmena visiems. „VR6" galbūt? Arba galbūt kažkas modernesnio?
Vis dėlto, Zachas teigia, jog automobilis neseniai išlaikė didžiausią išbandymą, kai reikėjo su automobiliu važiuoti į „Worthersee" parodą net 12 valandų.
Zachas bijojo, jog automobilis gali pavesti, tačiau kaip bebūtų keista, subtilioji „Jetta" veikė kaip Šveicariškas laikrodukas.
Pamačius šį automobilį, iškart galvoje pradeda suktis mintis, nuo ko reikėtų pradėti ir kaip reikėtų šį projektą pristatinėti.
Kodėl apie tai galvojame? Nes nuolatos sekdavome įvairiausių forumų įrašus, kuriuose buvo atvaizduojamas šios „Jetta" kūrimas ir vystymas.
Tad pradėkime nuo šio automobilio savininko - Zacho. Kaip ir daugelis jo draugų, taip ir jis, turi silpnybę seniems „Volkswagen" markės automobiliams. Anksčiau jis turėjo ryškiai raudonos spalvos, ketvirtos kartos „Golf", tačiau po kurio laiko, kaip ir dauguma, pirmą kartą įsimylėjo seną automobilį.
Pamatęs skelbimuose dviejų durų „Jetta", Zachas net nedvejojęs iškeliavo jos apžiūrėti. Kaip bebūtų keista, tačiau automobilis buvo visiškai standartinis, variklis neužsivedinėjo, o likę techniniai komponentai buvo verti Kalėdų eglutės žaisliukų vietos.
Zachas teigia, jog dar prieš pirkdamas automobilį savo galvoje turėjo viziją, kaip jis turėtų atrodyti ir kiek investicijų tai pareikalaus.
Nepraėjus net dienai, Zachas su keliais draugais automobilį išardė iki menkiausių smulkmenų.
Netrukus senoji ir išmalta važiuoklė buvo pakeista „Weitec" firmos komponentais. Interjeras atkeliavo iš trečios kartos „Golf GTI". Visai neseniai Zachas sumontavo klasiškai atrodantį „Nardi" firmos vairą.
Kas be ko gamykliniai ratlankiai buvo pakeisti kitais. Pristatinėti jų tikrai nereikia, nes „BBS" firmos ratai yra iš tolo atpažįstami.
Praeitų metų rudenį, Zacho numylėtine buvo paruošta paskutiniam etapui. Variklio perrinkimui ir perdažymui.
Zachas automobilį perdažė ta pačia spalva, kurią turėjo pro gamyklos duris išriedėjęs automobilis. Švelni ir akiai miela ruda spalva traukia daugelio akį. Zachas teigia, jog tokį sprendimą priėmė dėl to, kad nori išlaikyti automobilį kuo originalesnį. Paprasta, stilinga ir neperkrauta. Tokiomis mintis Zachas šį automobilį tobulino ir greičiausiai tobulins toliau, nes ateityje jis norėtų į automobilį sumontuoti šiek tiek galingesnį benzininį agregatą.
Apie kokį agregatą Zachas galvoja? Šios paslapties jis nenori atskleisti, tačiau užtikrina, jog tai bus staigmena visiems. „VR6" galbūt? Arba galbūt kažkas modernesnio?
Vis dėlto, Zachas teigia, jog automobilis neseniai išlaikė didžiausią išbandymą, kai reikėjo su automobiliu važiuoti į „Worthersee" parodą net 12 valandų.
Zachas bijojo, jog automobilis gali pavesti, tačiau kaip bebūtų keista, subtilioji „Jetta" veikė kaip Šveicariškas laikrodukas.