Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Britų džentelmeniškasis „Aston Martin Vanquish“ susilaukė patobulinimų iš „Wheelsandmore“ stovyklos. Automobilis tapo kur kas agresyvesnis ir sportiškesnis, dėka išaugusios galios.
Pirmiausiai į akis krenta, jau autentiška tapusi, juoda juosta, einanti per visą kėbulą. O specialistai siūlo iš anglies pluošto pagamintą kėbulą aptraukti įvairiausiomis plėvelėmis, įskaitant ir tą patį anglies pluoštą imituojančia... Be abejo, „Wheelsandmore“ pasistengė su ratlankiais. Jie yra 21 colio kaltiniai iš firmos „6sportz2“.
Po variklio dangčiu slepiasi tas pats dvylikos cilindrų šešių litrų darbinio tūrio žvėris, tik gavęs naują išmetimo sistemą bei sportinį variklio kompiuterį, kas leidžia galią pakelti iki 613 arklio galių. To pakaks šiam džentelmenui nepasiduoti tiems pašėlusiems italams.
Britų džentelmeniškasis „Aston Martin Vanquish“ susilaukė patobulinimų iš „Wheelsandmore“ stovyklos. Automobilis tapo kur kas agresyvesnis ir sportiškesnis, dėka išaugusios galios.
Pirmiausiai į akis krenta, jau autentiška tapusi, juoda juosta, einanti per visą kėbulą. O specialistai siūlo iš anglies pluošto pagamintą kėbulą aptraukti įvairiausiomis plėvelėmis, įskaitant ir tą patį anglies pluoštą imituojančia... Be abejo, „Wheelsandmore“ pasistengė su ratlankiais. Jie yra 21 colio kaltiniai iš firmos „6sportz2“.
Po variklio dangčiu slepiasi tas pats dvylikos cilindrų šešių litrų darbinio tūrio žvėris, tik gavęs naują išmetimo sistemą bei sportinį variklio kompiuterį, kas leidžia galią pakelti iki 613 arklio galių. To pakaks šiam džentelmenui nepasiduoti tiems pašėlusiems italams.