Sukurti naują platformą, kėbulo detales ir net variklius kainuoja milžiniškus pinigus. Tai buvo tik laiko klausimas kada patobulinti Ford koncerno agregatai pasens morališkai.
Galime tik pasidžiaugti, jog Daimler koncernas su išskėstomis rankomis pasitiko dabartinius Aston Martin savininkus ir už tam tikrą mokestį (kompanijos akcijas) leis naudotis AMG varikliais, platformomis ir kitomis technologijomis, kurių britams reikia kaip žmogui oro.
Pirmasis, visiškai naujas, kompanijos modelis greičiausiai bus ne DB9 ar V8 Vantage, o Lagonda sedanas. Nors anksčiau šis vardas buvo rezervuotas prabangiam visureigiui, tačiau juk planus pakoreguoti nesunku ar ne?
Tik dabar iškyla klausimas - Kada pasirodys šis naujasis modelis? Tikslios informacijos nėra. Vieni šaltiniai teigia, jog tai ribotos serijos modelis, kurį galės nusipirkti tik tam tikri klientai, kiti pasakoja apie hibridinę jėgainę ir kitus stebuklus, kurie greičiausiai taip ir liks ant balto popieriaus lapo.
Aišku yra tik viena - automobilio ratus suks dvylikos cilindrų motoras.