Vietoj 6 litrų, 12 cilindrų variklio stūkso nei labai didelis, nei labai mažas akumuliatorių krepšelis, aptrauktas anglies pluošto paltu.
Britai teigia, jog elektrinis „Rapide“ neprarado „Aston Martin“ automobiliams būdingos brutalios akceleracijos.
Kiekvieną kartą, kai paspausite dešinį, akceleratoriaus, pedalą, Jūs išlaisvinsite 600 arklio galių ir 950 Nm sukimo momentą. O tai yra labai daug. Net ir visuotiniais automobilių pramonės standartais.
Dabar norėtume pasakyti, jog šį milžinišką sukimo momentą elektros motorai siunčia į visus keturis ratus. Oj ne. Kiekvieną kartą, kai bandysite pralaužti „Rapide E“ dugną, Jūs susidursite su tikru iššūkiu. Suvaldyti automobilį, kurio galinius ratus suka 950 Nm sukimo momentas, tikrai nebus lengva.
Dabar pasiruoškite išgirsti du pačius įdomiausius faktus. Iki 100 km/val. jis įsibėgės per mažiau nei 4 sekundes. Nuo 80 iki 120 km/val. jis įsibėgės vos per 1,5 sekundės! 1,5 sekundės arba greičiau negu Jūs spėsite perjungti radijo stotį.
O dabar pereikime prie šiek tiek racionalesnių dalykų. „Aston Martin“ teigia, jog su pilnai įkrautomis baterijomis galėsite nuvažiuoti maždaug 400 kilometrų atstumą, jeigu važiuosite kaip ramiausias pasaulio vairuotojas.
Gera žinia – „Aston Martin Rapide E“ esantys akumuliatoriai bus įkraunami žymiai greičiau negu daugelio elektromobilių. Naudodami 100 kW pajėgumo įkrovimo stotelę, iki 80 procentų bateriją įkrausite vos per 30 minučių. Neblogai, ar ne?