Pastaruosius dvejus metus, daugelis automobilių mėgėjų mūsų šalyje, norėdami priglausti savo augintinį prie žemės, pasinaudodavo reguliuojamo aukščio amortizatoriais (coil'ais), tačiau ar pastebėjote, kad vis daugiau žmonių pradeda domėtis orinės pakabos privalumais? Ne išimtis yra ir Klaipėdoje gimęs, Palangoje užaugęs ir pastaruosius penkis metus Vilniuje gyvenantis Arnoldas.
Susitikimas su Arnoldu buvo ypatingas dėl keletos priežasčių - automobilis turi orinę pakabą, mūsų fotografas pirmą kartą bandė atlikti rig shot'ą, o aplinkinių reakcija į vaikino automobilį buvo daugiau negu teigiama. Kaip bebūtų keista, tačiau žmonės patiko ne tik šešių cilindrų variklio skambesys, bet ir kėbulo spalva, ir prie žemės prigludęs automobilio kėbulas.
Įdomu yra tai, kad žmonės priėję prie automobilio užduodavo du klausimus - Koks čia modelis ir kiek kainuoja orinės pakabos komplektas? Pirmo klausimo atsakymas - BMW 525e, o antrasis atsakymas į klausimą - priklauso nuo norų, tačiau patį pigiausią orinės pakabos komplektą galima įsigyti už maždaug 2500-2600 litų.
Kaip ir visi berniukai vaikystėje, Arnoldo pažintis su automobiliais prasidėjo nuo mašinėlių tampymo už virvelės, vėliau - rinko modeliukus, valgė „Turbo“ gumą ir rinko paveiksliukus.
Natūralu, kad užaugus ir gavus vairuotojo pažymėjimą, mažus modeliukus pakeitė didesni ir brangesni analogai. Tačiau automanija Arnoldas užsikrėtė, kai atvyko į Vilnių. Būtent tada vaikinas pasinėrė į patobulintų automobilių kultūrą, kuri jo nepaleidžia iki šiol. Ar atsimenate rudos spalvos Volkswagen Golf su Vento priekiu, kuris buvo matomas beveik kiekviename didesniam automobilių mėgėjų susitikime? Jeigu taip - kalbame apie tą patį žmogų, kuris vokišką hečbeką iškeitė į vokišką sedaną.
„Šiuo metu jis ilsisi, o aš perėjau prie rimtesnių mašinų“, - priduria Arnoldas.
„Šitas E28 buvo greitas ir neapgalvotas pirkinys, nes niekada nesvajojau apie BMW. Golfas tiesiog atsibodo ir norėjau kažko kito. Kadangi visada mėgau senesnes mašinas ir apvalias priekines lempas, (MK1, MK2) tačiau iš kažkur pabudo noras turėti būtent BMW. Iš pradžių galvojau apie E30, tačiau draugo perkalbėtas nutariau ieškoti E28“, - pasakoja Arnoldas.
Per paskutinį pusmetį jam buvo skirta daugiausiai laiko ir pinigų. Nors iš pirmo žvilgsnio automobilio atrodė neblogai, tačiau pradėjus ardyti, išlindo visi sliekai. Todėl nenuostabu, jog daugiausiai darbo ir pastangų buvo įdėta tvarkant kėbulą ir grąžinant automobilį prie originalios išvaizdos.
„Modifikacijų jame mažai. Suradome visas trūkstamas eksterjero ir interjero dalis, turėtas - restauravome arba bandėme išspausti kažką gražaus.“
Pasak Arnoldo, svarbiausios modifikacijos yra orinė pakaba, Eco oda persiųstas salonas, pritaikytas E21 BBS priekinis bamperio pažeminimas ir Dare DR-RS R17 ratlankiai, kurių plotis 10J priekyje ir gale.
O kokie gi ateities planai? Arnoldo atsakymas buvo pakankamai paprastas - „Šiuo metu norisi sustoti ir pasidžiaugti tuo ką turiu. Vėliau norėčiau imtis tvarkos po kapotu.“
Galerija :