Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu nesidomite Porsche kompanijos naujienomis, norime jums kai ką priminti. Šiais metais Porsche į vieną populiariausių markės modelių - Panamera, pradėjo montuoti visiškai naują, trijų litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų benzininį agregatą. Mažesnis, turbininis motoras pakeitė atmosferinį, 4.8 litro darbinio tūrio V8.
Visiškai naujas variklis, pasak kompanijos atstovų, vidutiniškai suvartoja tik 7.2 litro šimtui kilometrų. Tačiau ne tai svarbiausia. Svarbiausia yra tai, jog naujasis variklis išvysto 420 arklio galių ir 520 NM sukimo momentą, kuris pasiekiamas esant vos 1750 aps/min.
Gamintojas teigia, jog Panamera 4S iki 100 km/val. įsibėgėja per 4.8 sekundės ir pasiekia 286 km/val. maksimalų greitį.
Vis dėlto, naudojant „Launch Control“ sistemą, prabangus sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja per 4.6 sekundės. Nenaudojant šios sistemos, automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 5.4 sekundės.
Jeigu nesidomite Porsche kompanijos naujienomis, norime jums kai ką priminti. Šiais metais Porsche į vieną populiariausių markės modelių - Panamera, pradėjo montuoti visiškai naują, trijų litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų benzininį agregatą. Mažesnis, turbininis motoras pakeitė atmosferinį, 4.8 litro darbinio tūrio V8.
Visiškai naujas variklis, pasak kompanijos atstovų, vidutiniškai suvartoja tik 7.2 litro šimtui kilometrų. Tačiau ne tai svarbiausia. Svarbiausia yra tai, jog naujasis variklis išvysto 420 arklio galių ir 520 NM sukimo momentą, kuris pasiekiamas esant vos 1750 aps/min.
Gamintojas teigia, jog Panamera 4S iki 100 km/val. įsibėgėja per 4.8 sekundės ir pasiekia 286 km/val. maksimalų greitį.
Vis dėlto, naudojant „Launch Control“ sistemą, prabangus sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja per 4.6 sekundės. Nenaudojant šios sistemos, automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 5.4 sekundės.