Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dėl aplinkosaugos susirūpinę aktyvistai, regis, surado patį didžiausią kaltininką, dėl kurios šioje žemėje vyksta jiems nepatinkantys procesai. Dėl visko reikia kaltinti ne bet ką kitą, o automobilius.
Nors visame pasaulyje yra daug didesnių teršėjų, pavyzdžiui, anglimi kūrenamos elektrinės, žemės ūkis, laivininkystė, tačiau šios sritys aktyvistams nėra įdomios. Automobilis tampa ekologijos aktyvistų aršiausiu priešu.
„Greenpeace“ ir „Deutsche Umwelthilfe“ organizacijos neseniai pagrasino paduoti į teismą „Daimler“, BMW ir „Volkswagen“, jei iki dešimtmečio pabaigos jos nenutrauks automobilių su vidaus degimo varikliais. Jeigu BMW ir „Volkswagen“ į šį grasinimą nesuragavo, „Daimler“ atstovai pareiškė, kad ginsis nuo tokių pastangų visomis įmanomomis teisinėmis priemonėmis.
Siekiant sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį, Europos Sąjunga planuoja uždrausti naujų automobilių, turinčių vidaus degimo variklį, prekybą, tačiau šis draudimas įsigalios dar negreitai. Vis dėlto, tokiems draudimams didžiulį palaikymą demonstruoja aplinkosaugos aktyvistai, o ir jų keliama isterija, neabejotinai, turės didžiulę įtaką koks bus „Euro 7“ taršos standartas.
Net jeigu automobiliai su vidaus degimo varikliais būtų uždrausti po poros metų, aplinkosaugos aktyvistams to nebūtų gana. Dabar jie siekia, kad visoje ES būtų uždrausta bet kokia reklama susijusią su iškastiniu kuru.
Daugiau nei 20 aplinkosaugos organizacijų grupių pradėjo kampaniją, kurioje raginama priimti įstatymą, kuriuo Europos Sąjungoje būtų uždrausta bet kokia reklama susijusi su iškastiniu kuru. Tai galiotų ir produktams, naudojantiems iškastinį kurą. Pavyzdžiui, automobiliams su vidaus degimo varikliais.
Kai kuriuose miestuose toks draudimas jau yra įsigaliojęs. Pavyzdžiui, Amsterdame šiais metais metro stotelėse uždrausta su iškastiniu kuru susijusi reklama. Tai apima gamtinėmis dujomis varomų automobilių ir pigių lėktuvų bilietų skelbimus.
Organizacijos nori per vienerius metus surinkti milijoną patvirtintų piliečių parašų bent septyniose ES valstybėse narėse. Jei prašymas bus patenkintas, Europos Komisija privalo jį išnagrinėti, tačiau neprivalo imtis veiksmų.
Dėl aplinkosaugos susirūpinę aktyvistai, regis, surado patį didžiausią kaltininką, dėl kurios šioje žemėje vyksta jiems nepatinkantys procesai. Dėl visko reikia kaltinti ne bet ką kitą, o automobilius.
Nors visame pasaulyje yra daug didesnių teršėjų, pavyzdžiui, anglimi kūrenamos elektrinės, žemės ūkis, laivininkystė, tačiau šios sritys aktyvistams nėra įdomios. Automobilis tampa ekologijos aktyvistų aršiausiu priešu.
„Greenpeace“ ir „Deutsche Umwelthilfe“ organizacijos neseniai pagrasino paduoti į teismą „Daimler“, BMW ir „Volkswagen“, jei iki dešimtmečio pabaigos jos nenutrauks automobilių su vidaus degimo varikliais. Jeigu BMW ir „Volkswagen“ į šį grasinimą nesuragavo, „Daimler“ atstovai pareiškė, kad ginsis nuo tokių pastangų visomis įmanomomis teisinėmis priemonėmis.
Siekiant sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį, Europos Sąjunga planuoja uždrausti naujų automobilių, turinčių vidaus degimo variklį, prekybą, tačiau šis draudimas įsigalios dar negreitai. Vis dėlto, tokiems draudimams didžiulį palaikymą demonstruoja aplinkosaugos aktyvistai, o ir jų keliama isterija, neabejotinai, turės didžiulę įtaką koks bus „Euro 7“ taršos standartas.
Net jeigu automobiliai su vidaus degimo varikliais būtų uždrausti po poros metų, aplinkosaugos aktyvistams to nebūtų gana. Dabar jie siekia, kad visoje ES būtų uždrausta bet kokia reklama susijusią su iškastiniu kuru.
Daugiau nei 20 aplinkosaugos organizacijų grupių pradėjo kampaniją, kurioje raginama priimti įstatymą, kuriuo Europos Sąjungoje būtų uždrausta bet kokia reklama susijusi su iškastiniu kuru. Tai galiotų ir produktams, naudojantiems iškastinį kurą. Pavyzdžiui, automobiliams su vidaus degimo varikliais.
Kai kuriuose miestuose toks draudimas jau yra įsigaliojęs. Pavyzdžiui, Amsterdame šiais metais metro stotelėse uždrausta su iškastiniu kuru susijusi reklama. Tai apima gamtinėmis dujomis varomų automobilių ir pigių lėktuvų bilietų skelbimus.
Organizacijos nori per vienerius metus surinkti milijoną patvirtintų piliečių parašų bent septyniose ES valstybėse narėse. Jei prašymas bus patenkintas, Europos Komisija privalo jį išnagrinėti, tačiau neprivalo imtis veiksmų.