(nuotr. LXIIPhotography)
„E36“ taip pat gali būti puiki platforma aukštesnio kalibro projektui, kuris leistų susigriebti visus įmanomus apdovanojimus „Raceism“ ar „Chill'n'Grill“ festivaliuose.
Turbūt jau supratote, jog apdovanojimų kraitį savo bagažinėje slepiantis projektas yra štai šis, kadaise „M3“ šeimą atstovavęs kupė.
Šį „E36“ su legendiniu „M3“ sieja vos keletas detalių: priekiniai žibintai, radiatoriaus grotelės, galiniai žibintai, durys ir ... siluetas. Likusieji automobilio lopinėliai buvo užpildyti visiškai naujais komponentais. Pavyzdžiui, variklio skyriuje išdygo „Nissan Skyline GT-R“ širdis, kurią projekto autorius pasiskolino iš „R34“ kartos modelio. Ką tik pasakėte vau? Tuomet siūlome pasižiūrėti reportažą apie šį nuostabų „E36“.
„E36“ kartos 3 serijos BMW turi vieną, labai rimtą privalumą. Tai yra vienintelis klasikinės komponuotės modelis, kurį galima įsigyti už pakankamai juokingą sumą pinigų.
Daugelis automobilių entuziastų puikiai žino, jog „E36“ reikalauja minimalių investicijų, jeigu norite pradėti dalyvauti mėgėjiškose autosporto varžybose. Ypač jeigu tai yra drifto disciplina.
„E36“ kartos 3 serijos BMW turi vieną, labai rimtą privalumą. Tai yra vienintelis klasikinės komponuotės modelis, kurį galima įsigyti už pakankamai juokingą sumą pinigų.
Daugelis automobilių entuziastų puikiai žino, jog „E36“ reikalauja minimalių investicijų, jeigu norite pradėti dalyvauti mėgėjiškose autosporto varžybose. Ypač jeigu tai yra drifto disciplina.