Didžiausias pasikeitimas - tradicinių galinių durų atsiradimas. Automanai, susipažinę su pirmosios kartos „Clubman“ modeliai turėtų atsiminti unikalų „MINI“ dizainerių sprendimą - sumontuoti tik dešinėje pusėje esančias duris, kurios atsidarydavo į priešingą pusę. Viena išskirtiniausių modelio savybių dingo ir vietos keistuoliško ir žavingo sprendimo atsirado dvi, tradicinės durys, pro kurias įtilps net ir didesnis televizorius.
„Clubman“ variklių gamoje bus 1.5 litro ir 2.0 litrų dyzeliniai bei benzininiai varikliai, kurių pajėgumas svyruos nuo 116 iki 192 arklio galių. Galingiausias dyzelinis motoras išspaus net 190 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą. Tuo tarpu „Clubman Cooper S“ bus varoma nuostabiu „BMW“ inžinierių sukurtu 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininiu agregatu, kurio pajėgumas sieks 192 arklio galias.
Kitame „MINI“ markės stendo gale stovėjo kitas britiškos markės modelis, kuris iškart patraukė mūsų dėmesį. Tai - „MINI John Cooper Works“ - pati galingiausia mažyčio hečbeko versija už kurio tobulinimą buvo atsakingi „John Cooper Works“ specialistai.
Kaip ir „Cooper S“, taip ir „JCW“ inicialais papuoštas versija varoma 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininiu varikliu. Tačiau į „JCW“ montuojamas motoras turi šiek tiek atsuktą kranelį, kurio dėka iš šio variklio pavyko išspausti 231 arklio galią ir 320 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas 1250 - 4800 aps/min. diapazone.
Didžiausią įspūdį palieka ne įsibėgėjimas iki 100 km/val. (6.1 sek), bet automobilio sugebėjimas nuo 80 iki 120 km/val. įsibėgėti per 5.6 sekundės. Pasak „MINI“ stende stovėjusių „patarėjų“, tai yra 10% geresnis rodiklis.