Palyginti su pirmtaku, naujasis „Audi Q3“ tapo žymiai erdvesnis. 4485 mm ilgio, 1856 mm pločio, 1585 mm aukščio automobilio atstumas tarp ašių padidėjo 77 mm ir užtikrina ne tik daugiau erdvės salone, bet ir dar didesnį praktiškumą bei pritaikymą. Antros eilės sėdynių atlošus galima nulenkti 40:20:40 dalimis, o sėdynes pastumti ar atitraukti 150 mm diapazonu. Į bagažinę telpa nuo 530 iki 1525 l, jos dugną galima sumontuoti trijuose skirtinguose aukščiuose, taip pat galimos elektra valdomos ir kojos judesiu atidaromos bagažinės durelės.
Net standartinės įrangos modeliai turi 10,25 colių įstrižainės skaitmeninį prietaisų skydelį, kuriame informacija nustatoma ant vairo esančiais valdikliais. Aukščiausiai gamoje esančioje „MMI navigation plus“ sistemoje rodmenys pateikiami virtualiame „Audi“ prietaisų skydelyje, kuriame rodoma dar daugiau informacijos ir galimi tris skirtingi atvaizdavimo būdai, įskaitant ir itin sportišką. Skydelyje sumontuotas 10,1 colio liečiamasis ekranas, kurio patogus valdymas gali būti papildytas balso komandomis, sakomomis įprastais sakiniais – sistema pati klausia, jei reikia informacijos patikslinimo ar papildymo.
„Audi Q3“ multimedijos sistema turi tokias pačias dideles galimybes kaip ir didesni šio gamintojo modeliai. Duomenų siuntimo modulis palaiko „LTE Advanced“ standartą ir turi „Wi-Fi“ saitvietę, kuria gali naudotis automobilio keleiviai. Navigacijos sistema įsimena vairuotojo pasirinkimus ir į juos atsižvelgia, kai parenkamas maršrutas. „Audi connect“ teikia informaciją apie eismo sąlygas realiuoju laiku, padeda rasti stovėjimo vietas, degalines ir lankytinas vietas. Taip pat iš kitų „Audi“ automobilių gaunama informacija perspėja apie galimus pavojus, greičio apribojimus, nurodo laisvas stovėjimo vietas gatvėse. „iOS“ ir „Android“ telefonus galima susieti su MMI sistema, naudojant „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ programas, o „myAudi“ programos pagalba į automobilio sistemą galima perkelti navigatoriaus maršrutus, taip pat kalendoriaus įrašus. Aukščiausios klasės trimatį garsą užtikrina „Bang & Olufsen Premium Sound System“ garso sistema su 15 garsiakalbių.
Viena pažangiausių vairuotojo pagalbinių įrangų – prisitaikanti greičio palaikymo sistema, turinti važiavimo spūstyse ir juostos palaikymo pagalbą, kuri žymiai padidina komfortą tolimose kelionėse. Lengvesnį manevravimą užtikrina keturios 360 laipsnių aplinkinio vaizdo kameros, kurių vaizdas aplink automobilį rodomas dideliame multimedijos sistemos ekrane. Automobilio statymą ir išvažiavimą iš stovėjimo vietos palengvina statymo pagalba, o vairuotojui reikia tik perjungti pavaras ir stabdyti. Išvažiuojant iš stovėjimo vietos atbuline eiga, vairuotojas perspėjamas apie iš šono atvažiuojantį automobilį – aplinką stebintys radarai taip pat perspėja ir apie nematomoje zonoje ar greitai iš galo atvažiuojančius automobilius, o apie pavojų įspėja šoniniuose veidrodėliuose esantys LED signalai.
Prekybos pradžioje naujasis „Audi Q3“ bus galimas su keturiais skirtingais varikliais – trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu, kurių galia siekia nuo 110 kW (150 AG) iki 169 kW (230 AG). Visi jie yra tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų varikliai su turbinomis ir komplektuojami su mechanine šešių greičių arba automatine septynių greičių „S tronic“ pavarų dėže bei priekinių arba visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara, kuri užtikrina didelį saugumą ir puikų sukibimą. Naudodamas „Audi drive select“, vairuotojas gali pasirinkti šešis skirtingus važiavimo režimus – nuo itin komfortiško, taupaus, iki ypatingai sportiško. Ši sistema taip pat nustato ir pasirenkamos reguliuojamos pakabos standumą, pritaikytą kiekvienam važiavimo režimui, taip užtikrinant dar didesnį komfortą. Galima rinktis ir sportišką pakabą, kuri yra standartinė „S line“ įrangos dalis: sumontuotos standesnės spyruoklės ir progresyvi vairo sistema naujajam „Audi Q3“ suteikia dar tikslesnį valdymą.