• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Po pirmojo Lietuvos automobilių Mini ralio čempionato etapo Plungėje ekipažai laiko ilsėtis turi nedaug. Jau birželio 10-ą dieną jie rinksis Juodupėje, kurios apylinkių žvyrkeliais nugriaudės antrasis sezono etapas. Organizatoriai neslepia, kad būsimos varžybos dalyviams paliks tikrai didelį įspūdį. Mini ralio ekipažams ruošiami tokie greičio ruožai, kurie pareikalaus maksimalios koncentracijos ir meistriškumo.


Po pirmojo Lietuvos automobilių Mini ralio čempionato etapo Plungėje ekipažai laiko ilsėtis turi nedaug. Jau birželio 10-ą dieną jie rinksis Juodupėje, kurios apylinkių žvyrkeliais nugriaudės antrasis sezono etapas. Organizatoriai neslepia, kad būsimos varžybos dalyviams paliks tikrai didelį įspūdį. Mini ralio ekipažams ruošiami tokie greičio ruožai, kurie pareikalaus maksimalios koncentracijos ir meistriškumo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors Mini ralio disciplina niekuomet nepasižymi dideliu „kovinių“ kilometrų skaičiumi, tačiau šiemet Juodupėje kiekviename distancijos kilometre dalyviai turės išlikti budrūs. Organizatoriai jiems numatė išties charakteringus greičio ruožus, priminsiančius, kad jie ne veltui lenktyniauja tame krašte, kuriame jau seniai šaknis įleidusios ir A lygos ralio varžybos „CBet Rally Rokiškis“.

REKLAMA

Varžybų organizatorius Audrius Gimžauskas pasakoja, kad nors per Vaidoto Žalos trampliną ekipažai ir nešoks, jų laukia tokios atkarpos, kuriose darbo turės ir vairuotojai, ir šturmanai. Be abejo, šventinę renginio atmosferą padės palaikyti ir greičio ruožas Juodupės miestelio gatvėse. Jame prireiks ir vairavimo ant asfalto įgūdžių.

REKLAMA
REKLAMA


„Juodupės apylinkėse tai bus jau ketvirtasis kartas, kai čia varžysis Mini ralio čempionato dalyviai. Pažadu, kad greičio ruožai bus tikrai sudėtingi. Parinkome naujus, niekada Mini ralyje nenaudotus greičio ruožus. Jie tikrai įdomūs. Greičio ruožai sugulė į kiek daugiau nei 26 km distanciją. Miesto greičio ruožas irgi bus naujas. Jis bus priešpaskutinis, už kurį bus skiriama Juodupės miestelio taurė. Taigi, bus tikrai didelis ir gražus renginys, nes tuo pačiu metu miestelio šventę švęs ir Juodupė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Turime ir dar vieną naujieną. Likus savaitei iki ralio bus paskelbtas ralio gidas, kuriame bus galima rasti ne tik greičio ruožus, bet ir išsamius jų aprašymus. Tai palengvins varžybų stebėjimą tiems, kurie atvyks į Juodupę palaikyti savo favoritų ir norės juos pamatyti skriejančius žvyrkeliais“, - sakė Audrius Gimžauskas.

REKLAMA

Pirmąjį Lietuvos automobilių Mini ralio čempionato etapą Plungėje laimėjo Tomo Žekonio ir Evaldo Kvederio „Nordis Racing Team“ ekipažas. „Mitsubishi Lancer EVO“ vairavęs ekipažas triumfavo absoliučioje įskaitoje, vos keliomis sekundėmis už nugaros palikęs artimiausius persekiotojus.

REKLAMA

Vienas svarbiausių automobilių sporto renginiais turtingo savaitgalio akcentų – antrasis Lietuvos mini ralio čempionato etapas „Samsonas Rally Juodupė“.

Ekipažo vairuotojas Tomas Žekonis prieš sėsdamas prie sportinio automobilio vairo ilgus metus šiose apylinkėse dirbo vaizdo operatoriumi ir fiksavo įsimintiniausius Rokiškio ralio momentus. Galiausiai greta darbo filmuojant Lietuvos automobilių ralio čempionato etapus jis nusprendė savo pomėgį papildyti ir dalyvavimu. Iš Lietuvos ralio čempiono Giedriaus Notkaus įsigijęs jo čempionišką „Mitsubishi Lancer EVO IX“ jis stačia galva nėrė į Mini ralio sezoną.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ir kaip parodė pirmasis etapas, tai nebuvo vien tik nutrūktgalviška avantiūra. Panevėžietis Plungėje vykusiame pirmame Mini ralio etape startavo vos 50 numeriu, tačiau galutiniame rezultatų protokole jo ir šturmano Evaldo Kvederio pavardės puikavosi pirmoje eilutėje.


Po pergalės Plungėje Tomas Žekonis išliko kuklus ir tvirtino, kad prieš varžybas Juodupėje bijo gauti aukštą starto numerį. Anot jo, tai reikštų, kad tektų važiuoti pirmam ir valyti kelią, o kur kas drąsiau pilotas kol kas jaučiasi varžovus atakuodamas iš užnugario.

REKLAMA


„Tą kraštą esu matęs per vaizdo kamerą, bet lenktyniauti čia neteko. Iš patirties galiu pasakyti, kad tie posūkiai ir tramplinai vienaip atrodo per kameros objektyvą ir visai kitaip, kai viską matai per priekinį sportinio automobilio stiklą.

REKLAMA

Kol kas neaišku, kokį starto numerį po pergalės Plungėje gausime Juodupėje. Jeigu tai bus pirmasis numeris, tai turėsime reikalų, nes reikės valyti kelią. O kiek pažįstu tą regioną, tai ten žvyras yra pakankamai palaidas. Su mūsų naudojamomis padangomis tektų važiuoti nuo krašto iki krašto, slidinėti. Mums palankiau būtų gauti kiek žemesnį startinį numerį, kai danga jau pravalyta. Net ir labai žemas starto numeris man tinka, nes tuomet galiu su ratais remtis į vėžę. Tokios sąlygos man kol kas yra labiau priimtinos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie greičio ruožų specifiką, ką jau ir minėjau Plungėje, tai man parankiau yra siauri miško keliukai. Ten jaučiuosi kur kas geriau nei plačiuose laukų žvyrkeliuose. Tokiu atveju nesupykčiau gavęs ir pirmą starto numerį, bet vargu ar turėsime mums visiškai palankias sąlygas.


Tačiau žinant varžybų organizatorių Audrių Gimžauską, greičio ruožai bus tikrai „darbiniai“ ir „užsukti“. Jis tikrai mums neduos lengvo pasivažinėjimo. Netgi sakyčiau, kad viskas spręsis pirmuose, ilgiausiuose greičio ruožuose, o vėliau „atlošti“ prarastą laiką bus sudėtinga. Taigi, pasikartosiu, dabar bus svarbu negauti labai aukšto startinio numerio, kad pirmuose, svarbiausiuose greičio ruožuose nereikėtų valyti kelio“, - sakė pirmojo etapo nugalėtojas Tomas Žekonis.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų