Imta spėlioti, ar tokia sistema yra legali, tačiau „Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas atmetė visus kaltinimus, pareikšdamas, kad FIA jau seniai žino apie tokią sistemą ir jai neprieštaravo.
Netikėtai pirmą vietą bandymuose užėmė suomis Kimi Raikkonenas su „Alfa Romeo“. Jis bandymams artėjant prie pabaigos nuvažiavo ratą per 1 min. 17.091 sek., bet vėliau apsisuko trasoje, sustojo, o dėl to buvo parodyta raudona vėliava.
Antrą vietą užėmė meksikietis Sergio Perezas („Racing Point“, 1:17.347), kuris gerą formą demonstravo antrą dieną paeiliui. Trečias buvo australas Danielis Ricciardo („Renault“, 1:17.749). „Ferrari“ lyderiams vėl pralaimėjo daugiau nei sekundę, o jų tikrasis greitis liko paslaptimi.
„Apie „Ferrari“ vis dar sunku ką nors pasakyti. Jie kartu su „Haas“ ir „Alfa Romeo“ nerodė nieko ypatingo, kai staiga K.Raikkonenas „šovė“ į pirmą poziciją. Tai tik parodo, ko galime laukti iš „Ferrari“, kai jie nuspręs padidinti apsukas. Raikkoneno pirma vieta įrodė, kaip sunku kažką prognozuoti bandymų metu, nes iki tol „Alfa Romeo“ neatrodė gerai. „Racing Point“ vėl paliko gerą įspūdį, o „Mercedes“ ir toliau atrodo pranašesni už pagrindinius varžovus daugelyje sričių“, - sakė Jolyonas Palmeris.