Būtent čia komanda praleis likusias dienas iki Dakaro ralio starto. Kartu su gamyklinės „Overdrive“ komandos pilotais Ginieliu de Villiersu, pasaulio „cross-country“ taurės čempionu Vladimiru Vasiljevu, Yazeedu Al-Rajhu ir kitais, lietuviškasis ekipažas galės ne tik konsultuotis su gamyklos specialistais visais inžineriniais klausimais, tačiau ir išbandyti naująjį „Overdrive Hilux“ bolidą specialioje testų trasoje.
Zaratėje „Edas Racing Team“ komanda praleis dvi dienas, per kurias dar turės įveikti ir techninę bei administracinę organizatorių komisijas. Startas Dakaro ralio maratonui bus duotas sausio 2-ąją, kuomet dalyviai varžysis trumpame, 11 kilometrų ilgio, prologe, kurio metu paaiškės, kokia tvarka ekipažai startuos pirmame greičio ruože. 100 km atstumu nuo starto vietos Buenos Airių esančiame Zaratės mieste šiuo metu esanti Antano Juknevičiaus komanda praneša, jog oro sąlygos puikios – šviečia saulė, debesuotumas nedidelis.
Antradienį, Gruodžio 29-ąją, Vilniaus oro uoste su gerbėjais ir žiniasklaida atsisveikinusi „Edas Racing Team“ komanda, jau trečiadienio rytą nusileido Ministro Pistarini tarptautiniame oro uoste Buenos Airėse. Iš čia 13-os žmonių komanda iškart pajudėjo uosto terminalo „Euroamerika“ link, kur atsiėmė mėnesį Atlanto vandenynu keliavusią Dakaro raliui skirtą techniką. Procedūra užtruko beveik dvi valandas ir neapsiėjo be nemalonių staigmenų.
Iš Le Havro uosto Prancūzijoje Pietų Amerikos link dar lapkričio viduryje iškeliavo naujasis Antano Juknevičiaus Dakaro automobilis „Overdrive Hilux“, trys palaikymo automobiliai bei serviso sunkvežimis. Visa technika Argentiną pasiekė maždaug per mėnesį, o kelionės metu neapsieita ir be smulkių apgadinimų – nulaužtas „Edas Racing Team“ komandos serviso sunkvežimio veidrodėlis ir nestipriai subraižyti palaikymo automobiliai. Nepaisant staigmenų, Antanas Juknevičius išliko puikios nuotaikos ir teigė, jog dabar visas dėmesys bus skiriamas pasiruošimo darbams „Toyota“ gamyklos bandymų poligone.
„Kiekvienais metais tokių smulkių apgadinimų pasitaiko, tačiau tai yra normalu. Vienu laivu plaukia daugybė technikos, o organizatoriai – tokie pat žmonės kaip ir mes, todėl juos suprantame ir priekaištų neturime. Mums dabar daug svarbiau patikrinti ir išbandyti lenktyninį „Overdrive“, nes jis daug laiko praleido sūriame vandenyne, kur galėjo pakisti jo nustatymai ir būti pažeisti tam tikri komponentai,“ jau stovėdamas „Toyota“ gamykloje Zaratės mieste kalbėjo A. Juknevičius.
Antradienį, Gruodžio 29-ąją, Vilniaus oro uoste su gerbėjais ir žiniasklaida atsisveikinusi „Edas Racing Team“ komanda, jau trečiadienio rytą nusileido Ministro Pistarini tarptautiniame oro uoste Buenos Airėse. Iš čia 13-os žmonių komanda iškart pajudėjo uosto terminalo „Euroamerika“ link, kur atsiėmė mėnesį Atlanto vandenynu keliavusią Dakaro raliui skirtą techniką. Procedūra užtruko beveik dvi valandas ir neapsiėjo be nemalonių staigmenų.
Iš Le Havro uosto Prancūzijoje Pietų Amerikos link dar lapkričio viduryje iškeliavo naujasis Antano Juknevičiaus Dakaro automobilis „Overdrive Hilux“, trys palaikymo automobiliai bei serviso sunkvežimis. Visa technika Argentiną pasiekė maždaug per mėnesį, o kelionės metu neapsieita ir be smulkių apgadinimų – nulaužtas „Edas Racing Team“ komandos serviso sunkvežimio veidrodėlis ir nestipriai subraižyti palaikymo automobiliai. Nepaisant staigmenų, Antanas Juknevičius išliko puikios nuotaikos ir teigė, jog dabar visas dėmesys bus skiriamas pasiruošimo darbams „Toyota“ gamyklos bandymų poligone.
„Kiekvienais metais tokių smulkių apgadinimų pasitaiko, tačiau tai yra normalu. Vienu laivu plaukia daugybė technikos, o organizatoriai – tokie pat žmonės kaip ir mes, todėl juos suprantame ir priekaištų neturime. Mums dabar daug svarbiau patikrinti ir išbandyti lenktyninį „Overdrive“, nes jis daug laiko praleido sūriame vandenyne, kur galėjo pakisti jo nustatymai ir būti pažeisti tam tikri komponentai,“ jau stovėdamas „Toyota“ gamykloje Zaratės mieste kalbėjo A. Juknevičius.