Norint šiek tiek patobulinti „E30“ valdymo savybes, pirmas „modas“ - spyruoklės ir laisvesnis išmetimas, kuris 105 arklio galias išvystančiam varikliui daugiau jėgos nepridėjo. Praėjus keliems metams Andriui buvo kilę minčių įsigyti galingesnį modelį, tačiau buvo pasirinktas racionalesnis sprendimas - sumontuoti galingesnį variklį. „Taip vieną dieną išvažiavęs į studijas su „318“, namo sugrįžau su „325“, - priduria Andrius.
Po variklio keitimo sekė kiti darbai - „LSD“ su 3.25 perdavimu, originali „M-Tech 2“ apdaila, „Sportsitze“ odinės sėdynės, „ATE“ raižyti diskai. „To neužteko, nes po keletos slalomo varžybų pastebėjau, kad važiuoklė buvo per minkšta. Todėl dabar viskas pastatyta ant poleritano“, - pasakoja Andrius.
Ne be reikalo Andrius su grupiokais studijavo mechaniką, nes visi darbai buvo atlikti pas draugą garaže.
Parodyk ir savo automobilį! Užpildykite žemiau esančią formą!