Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dauguma automobilių gamintojų pastaraisiais metais teigė, kad sportinių automobilių segmentas merdi. Šie teiginiai, iš tiesų, nėra perdėti, nes žvelgiant į bendrą sportinių automobilių paklausą, pardavimo apimtys sumažėjo kelis kartus. Vis dėlto, jeigu pažvelgtume į atskirų modelių paklausą, ten išvystume labai įdomią tendenciją.
Puikus pavyzdys galėtų būti tik Jungtinėse Valstijose oficialiai parduodamas „Dodge Challenger“ kupė, kuri į naujų automobilių rinką atkeliavo dar 2008 metais.
Pirmaisiais automobilio gamybos metais „Dodge“ pardavė 17 423 automobilio vienetus, sekančiais metais paklausa išaugo iki 25 852 vienetų. Visai neblogas rezultatas, ar ne? Vis dėlto, „Chevrolet Camaro“ paklausa tuomet buvo du kart didesnė, o „Ford Mustang“ – net šešis kartus. Be to, metams bėgant „Chevrolet“ ir „Ford“ pristatė naujas šių modelių versijas, kurios padėjo išlaikyti aukštą paklausą. Tuo tarpu „Dodge“ pasielgė priešingai.
Kol pagrindiniai konkurentai ieškojo būdų kaip įtikti automobilių pirkėjams, kurie, teoriškai, yra pamišę dėl technologijų, „Dodge“ atsigręžė į senamadišką, konservatyvių pažiūrų automobilių entuziastą. Tą, kuriam patinka laiko patikrinti dalykai, ir žinote ką? Ši „Dodge“ strategija atsipirko su kaupu.
„Dodge“ vos ne kiekvienais metais parduoda po daugiau nei 60 000 „Challenger“ egzempliorių, o 2018 metais šio modelio paklausa buvo išaugusi iki 66 716 vienetų. Be to, „Dodge Challenger“ paklausos nepaveikė net ir pasaulinė pandemija – 2021 metais „Dodge“ pardavė 54 314 automobilius. Atsižvelgiant į ekspertų įžvalgas – tai prilygsta savotiškam stebuklui.
Ne ką prasčiau sekėsi ir „Dodge Challenger“ broliui – „Dodge Charger“. Iki pasaulinės pandemijos pradžios, „Dodge“ kasmet parduodavo po maždaug 90 000 - 100 000 „Charger“ modelių. 2020-aisiais paklausa nukrito iki 77 425 vienetų, o 2021-aisiais ūgtelėjo iki 78 389 vienetų.
Žinoma, „Dodge“ automobilių paklausa negali prilygti „Toyota“ ar kitiems populiariausiems kitų gamintojų modeliams, tačiau palyginus „Challenger“ ir „Charger“ paklausą su pagrindiniais konkurentais, būtent tuomet ir išryškėja „Dodge“ pranašumas.
„Chevrolet Camaro“ paklausa pastaruosius dvejus metus atrodė taip: 2020 metais – 29 775 vienetai, 2021 metais – 21 893 vienetai. „Ford Mustang“: 2020 metais – 61 090 vnt. o 2021 metais – 52 414 vnt.
Tuo tarpu „Dodge Charger“, oficialiai, priklauso tai pačiai klasei kaip 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes-Benz“ ir kiti vidutinio dydžio sedanai. Jeigu 2021-aisiais metais „Dodge“ pardavė 78 389 vienetus, antroje vietoje likusi 5 serijos BMW surado 24 523 pirkėjus. E klasės „Mercedes-Benz“ – 20 947 vnt.
Verta pažymėti, jog ši pardavimų statistika galioja tik Jungtinių Valstijų rinkai.
Dauguma automobilių gamintojų pastaraisiais metais teigė, kad sportinių automobilių segmentas merdi. Šie teiginiai, iš tiesų, nėra perdėti, nes žvelgiant į bendrą sportinių automobilių paklausą, pardavimo apimtys sumažėjo kelis kartus. Vis dėlto, jeigu pažvelgtume į atskirų modelių paklausą, ten išvystume labai įdomią tendenciją.
Puikus pavyzdys galėtų būti tik Jungtinėse Valstijose oficialiai parduodamas „Dodge Challenger“ kupė, kuri į naujų automobilių rinką atkeliavo dar 2008 metais.
Pirmaisiais automobilio gamybos metais „Dodge“ pardavė 17 423 automobilio vienetus, sekančiais metais paklausa išaugo iki 25 852 vienetų. Visai neblogas rezultatas, ar ne? Vis dėlto, „Chevrolet Camaro“ paklausa tuomet buvo du kart didesnė, o „Ford Mustang“ – net šešis kartus. Be to, metams bėgant „Chevrolet“ ir „Ford“ pristatė naujas šių modelių versijas, kurios padėjo išlaikyti aukštą paklausą. Tuo tarpu „Dodge“ pasielgė priešingai.
Kol pagrindiniai konkurentai ieškojo būdų kaip įtikti automobilių pirkėjams, kurie, teoriškai, yra pamišę dėl technologijų, „Dodge“ atsigręžė į senamadišką, konservatyvių pažiūrų automobilių entuziastą. Tą, kuriam patinka laiko patikrinti dalykai, ir žinote ką? Ši „Dodge“ strategija atsipirko su kaupu.
„Dodge“ vos ne kiekvienais metais parduoda po daugiau nei 60 000 „Challenger“ egzempliorių, o 2018 metais šio modelio paklausa buvo išaugusi iki 66 716 vienetų. Be to, „Dodge Challenger“ paklausos nepaveikė net ir pasaulinė pandemija – 2021 metais „Dodge“ pardavė 54 314 automobilius. Atsižvelgiant į ekspertų įžvalgas – tai prilygsta savotiškam stebuklui.
Ne ką prasčiau sekėsi ir „Dodge Challenger“ broliui – „Dodge Charger“. Iki pasaulinės pandemijos pradžios, „Dodge“ kasmet parduodavo po maždaug 90 000 - 100 000 „Charger“ modelių. 2020-aisiais paklausa nukrito iki 77 425 vienetų, o 2021-aisiais ūgtelėjo iki 78 389 vienetų.
Žinoma, „Dodge“ automobilių paklausa negali prilygti „Toyota“ ar kitiems populiariausiems kitų gamintojų modeliams, tačiau palyginus „Challenger“ ir „Charger“ paklausą su pagrindiniais konkurentais, būtent tuomet ir išryškėja „Dodge“ pranašumas.
„Chevrolet Camaro“ paklausa pastaruosius dvejus metus atrodė taip: 2020 metais – 29 775 vienetai, 2021 metais – 21 893 vienetai. „Ford Mustang“: 2020 metais – 61 090 vnt. o 2021 metais – 52 414 vnt.
Tuo tarpu „Dodge Charger“, oficialiai, priklauso tai pačiai klasei kaip 5 serijos BMW, E klasės „Mercedes-Benz“ ir kiti vidutinio dydžio sedanai. Jeigu 2021-aisiais metais „Dodge“ pardavė 78 389 vienetus, antroje vietoje likusi 5 serijos BMW surado 24 523 pirkėjus. E klasės „Mercedes-Benz“ – 20 947 vnt.
Verta pažymėti, jog ši pardavimų statistika galioja tik Jungtinių Valstijų rinkai.