Automanas - Daugelis automobilių gamintojų mažina variklių darbinį tūrį. Ar „AMG“ ateityje ruošiasi atsisakyti V8 variklių ir juos pakeisti mažesniais ir kompaktiškesniais 6 cilindrų motorais?
Tobias Moersas - V8 motorai yra „AMG“ automobilių DNR. Aštuonių cilindrų variklių mes neatsisakysime. Nors atmosferiniai „M156“ ir „M159“ motorai buvo nuostabūs, tačiau norint atitikti Euro 6 reikalavimus, privalėsime nutraukti jų gamybą. Visiškai naujas 8 cilindrų motoras pranoks visus jūsų lūkesčius.
Automanas - O kaipgi „SLS AMG“? Ar ateityje išvysime šio modelio įpėdinį?
Tobias Moersas - Deja, bet ne. Nesiruošiame jų pakeisti visiškai naujais modeliais. Dabar pagrindinis vaidmuo tenka pigesniam, žemesnės klasės „AMG GT“ modeliui, kurio pagalba norime atsipjauti nemažą dalį pyrago, kuri šiuo metu priklauso „Porsche 911“.
Automanas - 2015 metų pradžioje įsigalios Euro 6 reikalavimai. Šiemet pristatėte naują variklį, kuris atitiks griežtus reikalavimus, tačiau ar galvojate, kaip sumažinti bendrą automobilių svorį?
Tobias Moersas - Žinoma! Tačiau ne visas idėjas galime įgyvendinti. Iš anglies pluošto ar titano galime pagaminti beveik kiekvieną detalę, tačiau galutinė automobilio kaina bus beprotiškai didelė. Kiekviena mažytė detalė turi įtakos galutinei automobilio kainai. Turime į tai atsižvelgti ir surasti aukso viduriuką. Kai kuri visiškai naują modelį, kaip „AMG GT“, galima atsižvelgti į įvairiausias smulkmenas ir bendrą mašinos svorį sumažinti iki tau patinkančios ribos. Tačiau, kai reikia sumažinti jau gaminamų modelių svorį, tai yra pakankamai sunki užduotis.
Automanas - Kaip jums kyla mintis paprastą „Mercedes Benz“ modelį paversti „AMG“ kompanijos atletu?
Tobias Moersas - Automobilis privalo atitikti tam tikrus „AMG“ reikalavimus. Kiekvienas „AMG“ modelis privalo reprezentuoti mūsų požiūrį į automobilius. Norėčiau pripažinti, kad „R63 AMG“ buvo didžiulė klaida. Tuo tarpu „GLA45 AMG“ mus tinka ir patinka.
Automanas - Kas sudaro „AMG“ DNR?
Tobias Moersas - „AMG“ DNR sudaro puikios valdymo savybės, nepriekaištingas garso takelis, praktiškumas, kraują kaitinanti išvaizda. Kiekvienas „AMG“ modelis turi būti geriausias automobilis savo segmente.
Automanas - Neseniai pristatėte modelį, kuris taps tiesioginiu „Porsche 911“ konkurentu. Kaip manote, ar šis modelis pajėgs nugalėti legenda tapusį modelį?
Tobias Moersas - „AMG GT“ yra visiškai naujas modelis, todėl jis privalės išsikovoti gerą vardą ir vietą po saulę. Šiame segmente mes matome tik du konkurentus - „Jaguar F-Type“ ir „Porsche 911“. Esu įsitikinęs, jog jis taps puikia alternatyva.
Automanas - Ar dar ilgai žadate gaminti V12 tipo variklius?
Tobias Moersas - Pakankamai ilgai. Į šio variklio tobulinimą įdėjome labai daug darbo, todėl dabar jis atitinka Euro 6 reikalavimus. Tai leis mums pratęsti V12 motoro gyvenimą.
Automanas - O koks jūsų požiūris į hibridines jėgaines? Galbūt svarstote galimybę sukurti ką nors panašaus į „BMW i8“? Juk turite nemažai „Tesla“ kompanijos akcijų.
Tobias Moersas - Hibridinės jėgainės yra automobilių industrijos ateitis. Tai tik laiko klausimas, kada visi automobiliai jas turės. „AMG“ šiuo metu neturi jokio projekto, kuriame būtų naudojama hibridinė jėgainė.
Automanas - Ir paskutinis klausimas. Brangių ir prabangių kupė modelių „AMG“ gamoje netrūksta. Galbūt esate kada nors pagalvoję apie kompaktišką, „Toyota GT86“ dydžio modelį?
Tobias Moersas - Kompaktiški, galiniais ratais varomi kupė man visada patiko. Tačiau norint sukurti tokį automobilį reikia turėti ne tik noro, bet ir pinigų. Viskas priklauso nuo to, ar toks modelis galėtų atsipirkti. Nenorime investuoti daugybės pinigų į projektą, kuris niekada nebus pelningas.