Būtent šis egzempliorius priklauso vienam garsiausių „Formula Drift“ čempionato dalyvių ir automobilių entuziastų pasaulyje - Vaughn Gittin. Jis vienas iš nedaugelio, kuris „drifto“ varžyboms pasirinko ne japonišką ar europietišką produktą, bet „Ford“ ženkliuką dėvintį automobilį. Visi greičiausiai esate matę beprotiškai atrodantį Vaughn'o bolidą, kuriuo jis stato skersą visuose „Formula Drift“ čempionatuose.
Galvodamas kaip apipavidalinti šį „Mustangą“, Vaughno galvoje šmėžavo klasikinio ir modernaus „Mustang“ vaizdai. Kartu su savo bitėmis darbininkėmis, lenktynininkas sugebėjo sukurti kažką originalaus, įdomaus, tradicinio ir modernaus. Svarbiausia užduotis buvo neišsišokti, nes „Muscle“ tipo gerbėjai nėra patys didžiausi naujovių mėgėjai.
Pradėkime nuo variklio skyriaus. Šiuo metu po variklio gaubtu slypi 5 litrų, aštuonių cilindrų agregatą, kuris buvo aprūpintas „American Racing“ galva, „Magnaflow“ aušinimo sistema, pralaidesniais purkštukais, galingesne turbina. Trumpai tariant, dabar motoras išsuka 650 arklio galių. Įdomu yra tai, jog šis „Mustang“ atlieka kasdieninio automobilio vaidmenį.
Pasak Vaughn Gittin, valdymo savybių ir važiuoklės tobulinimas buvo jam maloniausias. „Mustang'ai“ niekada nebuvo liaupsinami dėl puikų valdymo savybių, tačiau šis „RTR“ yra kitoks. Kartu su „JRi“ ir „Ford Racing“ specialistais jie sugebėjo sudėti tokius komponentus, kurių dėka pavyko užtikrinti maksimalų stabilumą tiesiosiose ir žaismingą charakterį posūkiuose. Juk šio automobilio savininkas į kiekvieną posūkį mėgsta įčiuožti!
Taigi, ką manote apie tokį kasdieninį automobilį, kuris turi 650 arklio galių? Geriau už „Skyline“ ar „M3“?