Vis gi, kai pasaulį užklupo naftos krizė, tokie automobilių gamintojai kaip „Alpine“ buvo priversti rinktis vieną iš dviejų kelių. Pirmasis - susiveržti diržus ir vegetuoti, antrasis - surasti naujus šeimininkus, kurie norėtų investuoti į naujų automobilių kūrimą.
Taip jau nutiko, 1974 metais į „Alpine“ duris pasibeldė „Renault“, kuri norėjo turėti automobilių sporto diviziją, kuriai reikėtų minimalių investicijų. Ant bankroto slenksčio buvusi „Alpine“ atrodė kaip puikus kąsnis.
Tuometiniai „Alpine“ vadovai ilgai negalvojo. Kadangi „Alpine“ ir „Renault“ glaudžiai bendradarbiavo nuo pat šios kompanijos įkūrimo pradžios, Jean Rédélé įkurta „Alpine“ tapo pilnaverte „Renault“ automobilių sporto divizija.
Nuo pat 8 dešimtmečio vidurio, šios kompanijos inžinieriai rūpindavosi įvairiais „Renault“ kompanijos bolidais, tačiau bendro naudojimo keliams skirtų modelių gamyba dėl labai mažos paklausos buvo nutraukta 1995 metais. Vis gi, kai prie „Renault-Nissan“ aljanso vairo atsistojo naujas vadovas, „Alpine“ kompanijos vaidmuo privalėjo pasikeisti.
Prieš keletą metų „Renault“ atstovai paskelbė, jog „Alpine“ vardas sugrįš ir taps tikru galvos skausmu tokiems automobiliams kaip „Porsche Cayman“, „Alfa Romeo 4C“ ir „Lotus Exige“. Nors pirmasis koncepcinis automobilis pademonstruotas 2012 metais sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų, tačiau nuo tada kalbos apie „Alpine“ atgaivinimą ir nutilo.
„Renault“ norėdama visus nustebinti, į Le Mano 24 valandų lenktynių maratoną atsivežė naują „Alpine“ markės koncepcinį modelį, kurio pagalba galėsime įsivaizduoti kaip atrodys bendro naudojimo keliams skirtas modelis.
Neoficialių šaltinių teigimu, masinei gamybai paruoštas modelis turės 2.0 litrų, 4 cilindrų turbo-benzininį variklį iš „Renault Megane RS“ ir išvystys daugiau kaip 300 arklio galių. Galia bus perduodama per mechaninę pavarų dėžę į galinius varančiuosius ratus.
„Alpine Sport 1“ turėtų sverti ne daugiau kaip 1100 kilogramų.
Automobilio debiutas numatytas kitų metų kovą, Ženevos automobilių parodoje.