• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1994 metais, dėl „BMW“ automobilių išprotėję „Alpina“ specialistai pristatė modelį, kuris iki pat 2001 didžiavosi greičiausiojo 7 serijos „BMW“ sedano titulu. „750i“ pagrindu sukurtas modelis sugebėdavo pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Į „Alpina“ dirbtuves atvežtas „750i“ modelis labai greitai buvo nustumtas ant keltuvo. Prabangus sedanas labai greitai atsikratė ratlankių, stabdžių diskų, kėbulo detalių, pakabos komponentų ir variklio.

1994 metais, dėl „BMW“ automobilių išprotėję „Alpina“ specialistai pristatė modelį, kuris iki pat 2001 didžiavosi greičiausiojo 7 serijos „BMW“ sedano titulu. „750i“ pagrindu sukurtas modelis sugebėdavo pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį.
Į „Alpina“ dirbtuves atvežtas „750i“ modelis labai greitai buvo nustumtas ant keltuvo. Prabangus sedanas labai greitai atsikratė ratlankių, stabdžių diskų, kėbulo detalių, pakabos komponentų ir variklio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alpina B12  (2)


„Alpina“ specialistai iš pradžių daugiausiai dėmesio skyrė 12 cilindrų benzininiam varikliui. Jokių modifikacijų neturintis 5.4 litro darbinio tūrio agregatas išvystydavo 326 arklio galias ir 490 Nm sukimo momentą, tačiau „Alpina“ darbuotojams sumontavus „Mahle“ firmos stūmoklius, naują alkūninį veleną, „Bosch Motronic M 5.2.1“ kuro įpurškimo sistemą, padidinus suspaudimo laipsnį iki 10:5, į septintuko variklio skyrių įdėto motoro darbinis tūris siekė 5.7 litro. Tuo tarpu variklio galia buvo padidėjusi iki 387 arklio galių esant 5200 aps/min. ir 560 Nm esant 4100 aps/min.
Kadangi automobilis buvo patekęs į „Alpina“ dirbtuves, vokiečiai savo naujausią kūrinį aprūpino galingesne stabdžių sistema, kuri būtų efektyvesnė. Juk kažkas turi padėti sustabdyti dviejų tonų mašiną, kuri skrieja 250 ar 260 km/val. greičiu Vokietijos greitkeliais. Vis dėlto, tai nebuvo svarbiausia.

REKLAMA

Alpina B12  (3)


Į „Alpina B12“ buvo sumontuota naujos kartos katalizatorių technologija „Superkat“, kuri buvo sukurta kartu su „BMW“ ir „Emitec“ inžinieriais. Ši sistema leisdavo katalizatoriui greičiau pasiekti darbinę temperatūrą. Vien šios sistemos dėka „Alpina B12“ NOx ir CO2 rodikliai sumažėjo 80%!
Kaip ir daugelis „Alpina“ modelių, greičiausia 7 serijos „BMW“ sedano versija buvo papuošta „Alpina“ kompanijos papuošalais. Slenksčiai, priekinis ir galinis buferis, ir „Alpina“ vizitine kortele tapę ratlankiai pakeisdavo ištaigingo ir diskretiško sedano įvaizdį.

REKLAMA
REKLAMA

Alpina B12  (9)


„Alpina B12“ turėjo ne tik milžinišką motorą. Kiekvienas „B12“ sedanas turėjo ilgą, labai ilgą komforto įrangos sąrašą, kuris gėdos nepadarytų net ir dabar. Automobilis turėjo vairuotojo ir keleivio oro pagalvę, „ABS“, borto kompiuterį, elektra valdomus veidrodėlius, elektra valdomas sėdynes, aukščiausią garso sistemą, mobilų telefoną, navigaciją, elektra valdomą stoglangį, klimato kontrolę, automatiškai įsijungiančius žibintus, ir tai tik sutrumpintas komforto įrangos sąrašas.
Naujasis „Alpina“ modelis tuomet buvo pardavinėjamas už 199 800 Vokietijos markių arba maždaug 102 tūkst. eurų. Nuo 1994 iki 1998 metų „Alpina“ pagamino tik 202 „B12“ sedano vienetus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alpina B12  (4)


1999 metais „Alpina“ pristatė atnaujintą modelio versiją. Naujoji modelio versija vizualiai buvo mažai kuo pasikeitusi, tačiau po kapotu slypėjo ne 5.7, o 6.0 litrų darbinio tūrio motoras, kuris pasiekdavo 430 arklio galias ir 600 Nm sukimo momentą. Net 500 Nm buvo pasiekiami varikliui dirbant vos 1700 aps/min.
Naujoji širdis leisdavo prabangiam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 5.9 sekundės ir pasiekti 291 km/val. maksimalų greitį.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų