Alpina pasiėmė 5.6 litro benzininį variklį, kuris buvo montuojamas į 850CSI ir padidino jo darbinį tūrį iki 5.7 litro. Alpina specialistai patobulino oro įsiurbimo sistemą, sumontavo savo gamybos velenus ir alkūninį veleną. B12 kupė taip pat gavo specialiai šiam modeliui pagamintą išmetimo sistemą, kuri turėjo Alpina specialistų iš nerūdijančio plieno pagamintus katalizatorių bakelius. Visi šie pakeitimai leido padidinti variklio galią iki 417 AG ir 560 NM.
Alpina nusprendė išmesti ir mechaninę „Getrag“ firmos pavarų dėžę ir ją pakeitė „Shift-Tronic“ - automatine pavarų dėže. Iš esmės, tai buvo robotizuota mechaninė pavarų dėžė, kurią Alpina inžinieriai sukūrė kartu su LUK firmos specialistais.
B12 5.7 kupė iki 100 km/val. galėjo įsibėgėti per 5.8 sekundės ir galėjo pasiekti didesnį nei 300 km/val. greitį.
Iš viso Alpina pagamino tik 57 šio modelio vienetus.
Alpina B12 5.7 kupė yra vienas greičiausių kompanijos modelių. BMW 850CSI pagrindu sukurtas automobilis buvo pristatytas vieneriais metais vėliau negu B12 5.7 kupė donoras, 1993 metais.
Pristatymo metu Alpina specialistai teigė, kad standartinis 850CSI yra beveik tobulas automobilis ir jį kūrę BMW Motorsport specialistai atliko gerą darbą, tačiau Alpina nebūtų Alpina, jeigu neturėtų prie ko prisiskambinti.
Alpina B12 5.7 kupė yra vienas greičiausių kompanijos modelių. BMW 850CSI pagrindu sukurtas automobilis buvo pristatytas vieneriais metais vėliau negu B12 5.7 kupė donoras, 1993 metais.
Pristatymo metu Alpina specialistai teigė, kad standartinis 850CSI yra beveik tobulas automobilis ir jį kūrę BMW Motorsport specialistai atliko gerą darbą, tačiau Alpina nebūtų Alpina, jeigu neturėtų prie ko prisiskambinti.