• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau, didžioji dalis gamintojų automobilius kurdavo kokioms nors lenktynėms. Kol inžinieriai plušo prie variklio, pakabos ar išmetimo sistemos, dizaineriai pasinėrę į tranzą galvodavo kaip turėtų atrodyti visiškai naujas modelis.
Pačius keisčiausius, gražiausius ir įsimylėti verčiančius automobilius šeštame ir septintame dešimtmetyje kurdavo italai. Rytinės kavos ir vyno kokteiliuko pažadinta fantazija padėdavo nupiešti neįprastas ir tuo pačiu seksualias automobilių formas dėl kurių galima išsilydyti.
Vienas iš tokių automobilių yra „Alfa Romeo Sprint Speciale“. Sukurtas ne turtingam kolekcionieriui, bet sudėtingiausioms lenktynėms pasaulyje.
Vos 1,3 arba 1,6 litro benzininiais varikliais aprūpinti automobiliai dalyvavo įvairiose lenktynėse, tačiau daugiausiai pergalių „Alfa Romeo Sprint Speciale“ padėjo pasiekti „Traga Florio“ ir „La Carrera Panamericana“ varžybose.
Pati galingiausia modelio versija buvo aprūpinta 1,6 litro, keturių cilindrų agregatu, kuris išvystė 112 arklio galių. Su šiuo motoru „Sprint Speciale“ sugebėjo pasiekti net 200 km/val. greitį.
Kaip ir kiekvieną savaitę, automobilių entuziastų „klubas“ iš Jungtinių Amerikos Valstijų - „Petrolicious“, šį kartą pakalbino „Alfa Romeo Sprint Speciale“ savininką, kuris jums papasakos kaip sekėsi restauruoti šį nuostabų automobilį ir kodėl jis pasirinko būtent „Alfa Romeo“.

Anksčiau, didžioji dalis gamintojų automobilius kurdavo kokioms nors lenktynėms. Kol inžinieriai plušo prie variklio, pakabos ar išmetimo sistemos, dizaineriai pasinėrę į tranzą galvodavo kaip turėtų atrodyti visiškai naujas modelis.
Pačius keisčiausius, gražiausius ir įsimylėti verčiančius automobilius šeštame ir septintame dešimtmetyje kurdavo italai. Rytinės kavos ir vyno kokteiliuko pažadinta fantazija padėdavo nupiešti neįprastas ir tuo pačiu seksualias automobilių formas dėl kurių galima išsilydyti.
Vienas iš tokių automobilių yra „Alfa Romeo Sprint Speciale“. Sukurtas ne turtingam kolekcionieriui, bet sudėtingiausioms lenktynėms pasaulyje.
Vos 1,3 arba 1,6 litro benzininiais varikliais aprūpinti automobiliai dalyvavo įvairiose lenktynėse, tačiau daugiausiai pergalių „Alfa Romeo Sprint Speciale“ padėjo pasiekti „Traga Florio“ ir „La Carrera Panamericana“ varžybose.
Pati galingiausia modelio versija buvo aprūpinta 1,6 litro, keturių cilindrų agregatu, kuris išvystė 112 arklio galių. Su šiuo motoru „Sprint Speciale“ sugebėjo pasiekti net 200 km/val. greitį.
Kaip ir kiekvieną savaitę, automobilių entuziastų „klubas“ iš Jungtinių Amerikos Valstijų - „Petrolicious“, šį kartą pakalbino „Alfa Romeo Sprint Speciale“ savininką, kuris jums papasakos kaip sekėsi restauruoti šį nuostabų automobilį ir kodėl jis pasirinko būtent „Alfa Romeo“.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų