„GTA“ simbolika pažymėti „Alfa Romeo“ modeliai visuomet būdavo lengvesnės, tiksliau valdomos ir be abejonės – greitesnės tam tikrų modelių modifikacijos, kurios šiai dienai pasižymi įspūdinga išliekamąja verte, todėl nenuostabu, jog vairavimo malonumą akcentuojantis automobilių gamintojas panoro „GTA“ magijos įpūsti ir į „Giulia“ sedaną.
Susipažinkite – „Giulia GTA“ ir „Giulia GTAm“. Dvi, lyg ir panašios, bet tuo pačiu ir skirtingos „Giulia“ modelių versijos.
Bene pagrindinis projekto autorių tikslas buvo sumažinti automobilių svorį, padidinti stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir žinoma – pagerinti dinamines savybes. Šiuos tikslus jiems padėjo pasiekti itin glaudus bendradarbiavimas su „Sauber“ inžinieriais, kurie padėjo sukurti naujo dizaino slenksčius bei papildomą galinį spoilerį (galimas tik „GTAm“ versijoje), kurie padidina prispaudžiamąją jėgą.
Tuo tarpu variklio dangtis, sparnai, stogas, priekinis buferis, priekiniai sparnai buvo pagaminti iš anglies pluošto, o durys bei nemaža dalis pakabos sistemos komponentų buvo pagaminti iš itin lengvo aliuminio.
Siekiant pagerinti automobilio valdymo savybes, „Alfa Romeo“ inžinieriai net 50 milimetrų praplatino priekinę ir galinę ratų tarpvežę, sumontavo dar didesnį, iš anglies pluošto pagamintą galinį difuzorių bei sumontavo gerokai standesnes spyruokles bei amortizatorius.
Variklio skyriuje taip pat buvo atlikta keletą smulkių pakeitimų. Dabar 6 cilindrų variklis išvysto ne 510, o 540 arklio galių. Nors gamintojas neatskleidė detalaus patobulinimų sąrašo, tačiau šių modifikacijų „Giulia GTA“ arba „Giulia GTAm“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,6 sekundės.
Verta paminėti, jog „GTA“ ir „GTAm“ nėra tik kosmetiškai skirtingos vieno ir to paties modelio versijos. „GTA“ yra 100 kilogramų lengvesnė (1520 kg) ir greitesnė standartinės „Giulia QV“ versija. Tuo tarpu „Giulia GTAm“ yra skirta išskirtinių aštrių pojūčių ištroškusiems vairuotojams, kurie gali susitaikyti ne tik su standesne pakaba.
Šioje versijoje netgi įprastas durų rankenėles pakeitė medžiaginiai trauktukai. Akivaizdu, jog tai dar vienas automobilis, kuris buvo kuriamas vadovaujantis ta pačia filosofija, kuria vadovavosi „BMW M4 GTS“ ar „Porsche 911 GT3 RS“ kūrėjai.
„Alfa Romeo“ tikina, jog bendrovė ruošiasi pagaminti ne daugiau kaip 500 „GTA“ ir „GTAm“ modelių vienetų.