Jau dabar kultiniais modeliais įvardijami „Alfa Romeo“ šeimos nariai siekia suderinti dešimtmečius puoselėtą techninį meistriškumą ir pažangiausias technologijas.
Kaip ir anksčiau, „Alfa Romeo“ su sėkmę nešančiais modeliais sieks, jog „Giulia Quadrifoglio“ ir „Stelvio Quadrifoglio“ pasiūlytų geriausią klasėje valdymą ir galios bei svorio santykį, kad vairavimo patirtis būtų tiesiog nepakartojama.
Daugiau galios
Kaip ir anksčiau, abudu modeliai naudos išskirtinį garso takelį skleidžiantį 6 cilindrų variklį.
2,9 litro darbinio tūrio agregatas atnaujintuose modeliuose išvystys 520 arklio galių. Be to, jis bus suporuotas su mechaniniu, o ne elektroniniu, riboto praslydimo diferencialu.
Pasak „Alfa Romeo“, riboto praslydimo diferencialas šiems automobiliams suteiks išskirtinį elgesį kelyje ir užtikrins, jog variklio trauka, optimizuojant sukimo momento perdavimą, niekada neleistų abejoti šių automobilių stabilumu, veržlumu ir greičiu posūkiuose.
Patobulinta estetika
Technologinį pranašumą atnaujintuose modeliuose pademonstruos LED matricos priekiniai žibintai. Priklausomai nuo oro sąlygų, LED matricos žibintų technologija sumaniai aptinka kitus eismo dalyvius ir užtikrina, jog tamsiu paros metu jie nebūtų apakinti itin ryškiai šviečiančių LED žibintų.
Prie naujo stiliaus priekinių žibintų buvo priderinti stilizuoti „Alfa Romeo“ lengvo lydinio ratlankiai, kurių skersmuo svyruoja nuo 19 iki 21 colio.
Sportiškų akcentų netrūksta ir automobilio interjere. Ten vyrauja juodos, natūralios odos ir „Alcantara“ derinys ir naujoviška, iš anglies pluošto pagaminta apdaila.
Prietaisų skydelyje slypi visiškai naujas skaitmeninis skydelis, kuris turi atskirą „Race“ važiavimo režimo grafinę sąsają. Naudojant jį, vairuotojui bus pateikiama tik pati svarbiausia informacija, kuri yra susijusi su greičiu ir variklio sūkiais.
Numatoma „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio“ kaina sieks 92 tūkst. eurų, o „Stelvio Quadrifoglio“ – nuo 101 tūkst. eurų.