Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš keletą savaičių pristatytas „Alfa Romeo“ modelis „Giulia“, sukėlė nemažą ažiotažą. Vietoj to, kad pristatytų standartines modelių versijas, italai pasielgė taip kaip jiems atrodė geriausiai. Pademonstravo pačią įdomiausią „Giulia“ modelio versiją - „Giulia QV“.
„BMW M3“ žudiko vardu vadinamas modelis bus komplektuojamas su „Ferrari“ inžinierių sukurtu ir „Alfa Romeo“ specialistų ištobulintu 3.0 litrų darbinio tūrio turbo-benzininiu varikliu, kuris išvystys 510 arklio galių. Galia bus perduodama į galinius varančiuosius ratus per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Pasak „Alfa Romeo“ atstovų, iki 100 km/val. šis automobilis gali įsibėgėti per 3.9 sekundės.
Pristatymo metu „Alfa Romeo“ atstovai kalbėjo apie naujas technologijas, kokybiškesnį interjerą, kaip inžinieriai stengėsi sukurti automobilį tiems, kurie vertina vairavimo malonumą, o ne pozavimą prieš naktinį klubą. Tačiau daugiau informacijos apie „Alfa Romeo Giulia QV“ charakteristikas italai nepanoro kalbėti. Galbūt mūsų laukia dar viena staigmena? Greičiausiai.
Pasak Italijoje leidžiamo „Alvolante“ žurnalo šaltinių „Alfa Romeo“ kompanijoje, „Giulia QV“ maksimalus greitis siekia 320 km/val! Pasirodo, neseniai atlikti bandymai „Nardo Ring“ trasoje parodė, jog „Giulia QV“ gali labai lengvai pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį. Jeigu ne stiprus šoninis vėjas, bandymų rezultatai būtų dar geresni.
Reikėtų paminėti, jog „Alfa Romeo“ pastarąsias dienas leidžia Niurburgringe - sudėtingiausioje lenktynių trasoje pasaulyje. Nenustebtume, jeigu „Alfa Romeo“ bandytų pagerinti visų „Giulia QV“ konkurentų lenktynių trasos įveikimo laikus ir tokiu būdu užsilipdytų greičiausio kompaktiško sedano etiketę.
Prieš keletą savaičių pristatytas „Alfa Romeo“ modelis „Giulia“, sukėlė nemažą ažiotažą. Vietoj to, kad pristatytų standartines modelių versijas, italai pasielgė taip kaip jiems atrodė geriausiai. Pademonstravo pačią įdomiausią „Giulia“ modelio versiją - „Giulia QV“.
„BMW M3“ žudiko vardu vadinamas modelis bus komplektuojamas su „Ferrari“ inžinierių sukurtu ir „Alfa Romeo“ specialistų ištobulintu 3.0 litrų darbinio tūrio turbo-benzininiu varikliu, kuris išvystys 510 arklio galių. Galia bus perduodama į galinius varančiuosius ratus per šešių bėgių mechaninę pavarų dėžę. Pasak „Alfa Romeo“ atstovų, iki 100 km/val. šis automobilis gali įsibėgėti per 3.9 sekundės.
Pristatymo metu „Alfa Romeo“ atstovai kalbėjo apie naujas technologijas, kokybiškesnį interjerą, kaip inžinieriai stengėsi sukurti automobilį tiems, kurie vertina vairavimo malonumą, o ne pozavimą prieš naktinį klubą. Tačiau daugiau informacijos apie „Alfa Romeo Giulia QV“ charakteristikas italai nepanoro kalbėti. Galbūt mūsų laukia dar viena staigmena? Greičiausiai.
Pasak Italijoje leidžiamo „Alvolante“ žurnalo šaltinių „Alfa Romeo“ kompanijoje, „Giulia QV“ maksimalus greitis siekia 320 km/val! Pasirodo, neseniai atlikti bandymai „Nardo Ring“ trasoje parodė, jog „Giulia QV“ gali labai lengvai pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį. Jeigu ne stiprus šoninis vėjas, bandymų rezultatai būtų dar geresni.
Reikėtų paminėti, jog „Alfa Romeo“ pastarąsias dienas leidžia Niurburgringe - sudėtingiausioje lenktynių trasoje pasaulyje. Nenustebtume, jeigu „Alfa Romeo“ bandytų pagerinti visų „Giulia QV“ konkurentų lenktynių trasos įveikimo laikus ir tokiu būdu užsilipdytų greičiausio kompaktiško sedano etiketę.