„Alfa Romeo“ inžinieriai kurdami šį modelį, stengėsi įtikti ne tik stilių vertinantiems markės gerbėjams, bet ir tiems, kuriems iš tikrųjų rūpi nepriekaištingas svoro paskirstymas tarp ašių ar iš anglies pluošto pagamintos kėbulo detalės. Sportiškiausioji „Giulia“ versija gali pasigirti nepriekaištingu 50/50 svorio paskirstymu, ilgiausia ratų baze klasėje.
„Ferrari“ inžinierių sukurtas, „Alfa Romeo“ specialistų patobulintas 6 cilindrų benzininis variklis išvysto 510 arklio galių ir leidžia galiniais ratais varomam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 3.9 sekundės. Galia bus perduodama tik per mechaninę pavarų dėžę ir tik į galinius varančiuosius ratus.
Nors „Alfa Romeo“ tikslesnių techninių charakteristikų neatskleidžia, tačiau automanams, kuriems rūpi vidutinės tokio automobilio kuro sąnaudos, italai norėdami Jus nuraminti pasakys - Mūsų automobilis turi cilindrų išjungimo technologiją, kuri išjungs du variklio cilindrus. Tokiu būdu „Giulia QV“ taps automobiliu, kurio ratus suka keturių cilindrų agregatas.
Kadangi „Giulia QV“ turi įveikti klasės geriausius, inžinieriai pasirūpino, jog šis automobilis pasižymėtų puikiomis valdymo savybėmis. Priekinėje pakaboje surasime daugiasvirtę, o gale - „Multi-Link“ tipo pakabą.
Pasak „Alfa Romeo“ atstovų, naujasis modelis turi daugybę detalių, kurios buvo pagamintos iš aliuminio, plastiko, anglies pluošto. Sprendimas panaudoti šias medžiagas padėjo ne tik pagerinti automobilio stabilumą, bet ir užtikrinti vieną geriausių galios ir svorio santykių klasėje. Jis yra mažesnis nei 3kg/ag. Bendras automobilio svoris siekia 1530 kilogramų.