Kol mes laukiame „Alfa Romeo Giulia“ pasirodymo šios markės atstovybėse, automobilių prototipus fotografuojantys paparaciai užfiksavo du „4C“ kupė modelius, kurių priekinė dalis buvo užmaskuota. Kodėl priekinė dalis yra užmaskuota? Nes už baltos spalvos plėvelės slypi naujo dizaino priekiniai žibintai, priekinis buferis, radiatoriaus grotelės. Trumpai tariant - „Alfa Romeo“ inžinieriai pluša prie atnaujintos „4C“ modelio versijos.
Apie atnaujintą „4C“ modelių gamą žinoma labai mažai. Tuo tarpu neoficialių šaltinių teigimu, atnaujintas modelis turės geresnės kokybės interjerą, platesnę kėbulo spalvų gamą, efektyviau veikiančią pavarų dėžę ir naujos formos, patogesnį vairaratį. Tačiau tai dar ne viskas.
2016 metų pabaigoje arba 2017 metų pradžioje debiutuosiantis modelis turės naują versiją - „4C Quadrifoglio Verde“. Versiją, apie kurią sklinda įvairiausios kalbos jau porą metų. Jeigu neoficialių šaltinių skelbiama informacija pasitvirtins, naujoji „4C“ modelio versija turės ne 1.75 litro, o 2.0 litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį su turbina, kuris išvystys maždaug 300 - 320 arklio galių.
Naujos kartos superautomobilis - taip daugelis Vakarų Europos žurnalistų apibūdino prieš keletą metų pristatytą „Alfa Romeo 4C“.
Kodėl tai naujos kartos superautomobilis? Nes visi automobilio recepto ingridientai yra tokie patys, kokius gamintojai naudoja kuriant superautomobilį. Skirtumas tik tas, jog „4C“ yra kompaktiškesnis, ekonomiškesnis ir pigiau eksploatuojamas.
Kai „Alfa Romeo“ pradėjo šio automobilio gamybą 2013 metais, italų kompanijos atstovai teigė, jog per vienerius metus ruošiasi pagaminti ne daugiau nei 3500 „4C“ vienetų. Atsižvelgiant į aukštą „4C“ kainą, daugelis skeptikų teigė, jog tai bus dar vienas nuostolingas „Alfa Romeo“ projektas, kuris suduos labai stiprų smūgį „Fiat-Chrysler“ koncerno buhalteriams. Vis dėlto, praėjus net ir keliems metams nuo „4C“ gamybos pradžios, „Alfa Romeo“ nesiskundžia užsakymų trūkumų ir džiaugiasi nišinio modelio populiarumu.
Naujos kartos superautomobilis - taip daugelis Vakarų Europos žurnalistų apibūdino prieš keletą metų pristatytą „Alfa Romeo 4C“.
Kodėl tai naujos kartos superautomobilis? Nes visi automobilio recepto ingridientai yra tokie patys, kokius gamintojai naudoja kuriant superautomobilį. Skirtumas tik tas, jog „4C“ yra kompaktiškesnis, ekonomiškesnis ir pigiau eksploatuojamas.
Kai „Alfa Romeo“ pradėjo šio automobilio gamybą 2013 metais, italų kompanijos atstovai teigė, jog per vienerius metus ruošiasi pagaminti ne daugiau nei 3500 „4C“ vienetų. Atsižvelgiant į aukštą „4C“ kainą, daugelis skeptikų teigė, jog tai bus dar vienas nuostolingas „Alfa Romeo“ projektas, kuris suduos labai stiprų smūgį „Fiat-Chrysler“ koncerno buhalteriams. Vis dėlto, praėjus net ir keliems metams nuo „4C“ gamybos pradžios, „Alfa Romeo“ nesiskundžia užsakymų trūkumų ir džiaugiasi nišinio modelio populiarumu.