• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Projektas ar restauracija? Projektas mielieji, projektas. Tačiau juk tai yra klasikinis automobilis, ar šio „projekto“ autorius neprivalėjo restauruoti kėbulo ir kitų komponentų? Tiesa sakant - ne.
Ketvirtame ir penktame dešimtmetyje, pasaulyje egzistavo ne tik automobilių gamintojai, bet ir kėbulų gamintojai, kurie pagal užsakymą pagamindavo jūsų skonį atitinkantį mašinos kėbulą. Daugelis gamintojų norėdami patenkinti turtingų ponų norus, leisdavo įsigyti ne visą mašiną, bet tik jos važiuoklę. Tada pasiturintys automanai nuveždavo važiuoklę į specialias dirbtuves, pavyzdžiui : Ghia, Chapron, Neuss, Zagato, Vignale ar Pininfarina ir paprašydavo sukurti analogų neturintį kėbulą.
Dėl neįtikėtinai griežtų reikalavimų, kėbulų gamintojų šiais laikais yra tik keli. Kadangi šiuolaikiniai neturi tiesiog atskirų važiuoklių, norint ką nors pakeisti reikia pereiti tikrą kryžiaus žygį. Tačiau atrodo, kad šis užmirštas amatas po truputėlį atranda savo kelią į automanų širdis.
„Historic and Vintage Restorations“ yra viena iš nedaugelio kompanijų, kurios pagal užsakymą gali pagaminti specialų kėbulą. Australijoje įsikūrusi įmonė prieš keletą mėnesių užbaigė savo ambicingiausią projektą - Alfa Romeo 6C 2300 MM Spider.
Specialistai dirbo pagal senus metodus. Jie gavo Alfa Romeo 6C 2300 važiuoklę, keletą užgaidų iš automobilio savininko ir privalėjo savomis rankomis sukurti kėbulą šiam automobiliui. Jokių modernių technologijų ar triukų čia nebuvo naudota. Kiekviena kėbulo detalė buvo pagaminta ir išmušta gabių specialistų rankomis. Galite tuo patikėti?

Projektas ar restauracija? Projektas mielieji, projektas. Tačiau juk tai yra klasikinis automobilis, ar šio „projekto“ autorius neprivalėjo restauruoti kėbulo ir kitų komponentų? Tiesa sakant - ne.
Ketvirtame ir penktame dešimtmetyje, pasaulyje egzistavo ne tik automobilių gamintojai, bet ir kėbulų gamintojai, kurie pagal užsakymą pagamindavo jūsų skonį atitinkantį mašinos kėbulą. Daugelis gamintojų norėdami patenkinti turtingų ponų norus, leisdavo įsigyti ne visą mašiną, bet tik jos važiuoklę. Tada pasiturintys automanai nuveždavo važiuoklę į specialias dirbtuves, pavyzdžiui : Ghia, Chapron, Neuss, Zagato, Vignale ar Pininfarina ir paprašydavo sukurti analogų neturintį kėbulą.
Dėl neįtikėtinai griežtų reikalavimų, kėbulų gamintojų šiais laikais yra tik keli. Kadangi šiuolaikiniai neturi tiesiog atskirų važiuoklių, norint ką nors pakeisti reikia pereiti tikrą kryžiaus žygį. Tačiau atrodo, kad šis užmirštas amatas po truputėlį atranda savo kelią į automanų širdis.
„Historic and Vintage Restorations“ yra viena iš nedaugelio kompanijų, kurios pagal užsakymą gali pagaminti specialų kėbulą. Australijoje įsikūrusi įmonė prieš keletą mėnesių užbaigė savo ambicingiausią projektą - Alfa Romeo 6C 2300 MM Spider.
Specialistai dirbo pagal senus metodus. Jie gavo Alfa Romeo 6C 2300 važiuoklę, keletą užgaidų iš automobilio savininko ir privalėjo savomis rankomis sukurti kėbulą šiam automobiliui. Jokių modernių technologijų ar triukų čia nebuvo naudota. Kiekviena kėbulo detalė buvo pagaminta ir išmušta gabių specialistų rankomis. Galite tuo patikėti?

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų