• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pristatinėti „Alfa Romeo"  markės tikrai nereikia. Nuostabus ir neįtikėtinai turtingą istoriją turintis automobilių gamintojas, turi beprotiškai daugybę entuziastų visame pasaulyje. Beveik kiekvienas „Alfa Romeo" automobilis vertas vieno žodžio - stulbinamas.
Tačiau šios markės automobiliai yra žinomi ne tik dėl savo gražių ir nuostabių linijų, bet ir dėl įvairiausių inovacijų. Juk viena sėkmingiausių Formulės 1 komandų buvo ne kas kitas, o „Alfa Romeo". Šios markės pilotavo garsusis Enzo Ferrari, kuris vėliau nusprendė įkurti savo lenktynių komandą, kuri šiuo metu yra viena pažangiausių super automobilių kompanijų pasaulyje.

5360598777_47041dda20_b
Vis dėlto sugrįžkime prie vieno įspūdingiausio „Alfa Romeo" lenktyninio automobilio, kuris buvo skirtas bendro naudojimo keliams. „Tipo 33 Stradale" buvo pirmą kartą pristatytas 1968 metais. Tai buvo speciali „Alfa Romeo 33" lenktyninio prototipo versija skirta normaliems žmonėms, kurie galėtų įsigyti šį automobilį ir galėtų laikyti jį garaže. Po nuostabiai atrodančių kėbulo linijų, „Tipo 33 Stradale" turėjo aštuonių cilindrų benzininį variklį, kuris buvo vos dviejų litrų darbinio tūrio. Pakankamai mažas variklis turėjo net 16 uždegimo žvakių, keturias uždegimo rites ir sausą karterį. Pagal oficialius „Alfa Romeo" pateiktus duomenis, šis gražuolis turėjo benzininį variklį, kuris išvystydavo 230 arklio galių ir galėdavo išsisukti net iki 10.000 sūkių.
Vos 680 kilogramų sveriantis automobilis galėjo iki 100 km/h įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.

5360594423_ff1973ff93_b
Kompanija per šešiolika mėnesių pagamino TIK aštuoniolika šio modelio vienetų. Visi automobiliai buvo surinkti rankomis darbuotojų, kurie dirbo „ Alfa Romeo" gamykloje. Kadangi automobiliai buvo surinkti rankomis, kiekvienas „Tipo 33 Stradale" vis kažkuo išsiskirdavo. Kai kurie modeliai turėjo du valytuvus, kiti po vieną. Taip pat skyrėsi žibintai, kelios kėbulo ir interjero detales. Toks automobilio gaminimo būdas įtakojo ir variklio galią. Pavyzdžiui pirmieji egzemplioriai turėdavo benzininį variklį, kuris išvystydavo 243 arklio galių. Vėlesni modeliai sugebėdavo išspausti ir 254 arklio galias.
Automobilis tuo metu buvo įkainotas 9,75 milijono itališkų lirų. Palyginimui, visiškai nauja „Lamborghini Miura" kainavo dviem milijonais lirų mažiau. Šį itin retą ir egzotišką automobilį tuo metu galėjo įsigyti tik labai turtingas automobilių entuziastas.
Vos 680 kilogramų sveriantis automobilis galėjo iki 100 km/h įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.

Pristatinėti „Alfa Romeo"  markės tikrai nereikia. Nuostabus ir neįtikėtinai turtingą istoriją turintis automobilių gamintojas, turi beprotiškai daugybę entuziastų visame pasaulyje. Beveik kiekvienas „Alfa Romeo" automobilis vertas vieno žodžio - stulbinamas.
Tačiau šios markės automobiliai yra žinomi ne tik dėl savo gražių ir nuostabių linijų, bet ir dėl įvairiausių inovacijų. Juk viena sėkmingiausių Formulės 1 komandų buvo ne kas kitas, o „Alfa Romeo". Šios markės pilotavo garsusis Enzo Ferrari, kuris vėliau nusprendė įkurti savo lenktynių komandą, kuri šiuo metu yra viena pažangiausių super automobilių kompanijų pasaulyje.

5360598777_47041dda20_b
Vis dėlto sugrįžkime prie vieno įspūdingiausio „Alfa Romeo" lenktyninio automobilio, kuris buvo skirtas bendro naudojimo keliams. „Tipo 33 Stradale" buvo pirmą kartą pristatytas 1968 metais. Tai buvo speciali „Alfa Romeo 33" lenktyninio prototipo versija skirta normaliems žmonėms, kurie galėtų įsigyti šį automobilį ir galėtų laikyti jį garaže. Po nuostabiai atrodančių kėbulo linijų, „Tipo 33 Stradale" turėjo aštuonių cilindrų benzininį variklį, kuris buvo vos dviejų litrų darbinio tūrio. Pakankamai mažas variklis turėjo net 16 uždegimo žvakių, keturias uždegimo rites ir sausą karterį. Pagal oficialius „Alfa Romeo" pateiktus duomenis, šis gražuolis turėjo benzininį variklį, kuris išvystydavo 230 arklio galių ir galėdavo išsisukti net iki 10.000 sūkių.
Vos 680 kilogramų sveriantis automobilis galėjo iki 100 km/h įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.

5360594423_ff1973ff93_b
Kompanija per šešiolika mėnesių pagamino TIK aštuoniolika šio modelio vienetų. Visi automobiliai buvo surinkti rankomis darbuotojų, kurie dirbo „ Alfa Romeo" gamykloje. Kadangi automobiliai buvo surinkti rankomis, kiekvienas „Tipo 33 Stradale" vis kažkuo išsiskirdavo. Kai kurie modeliai turėjo du valytuvus, kiti po vieną. Taip pat skyrėsi žibintai, kelios kėbulo ir interjero detales. Toks automobilio gaminimo būdas įtakojo ir variklio galią. Pavyzdžiui pirmieji egzemplioriai turėdavo benzininį variklį, kuris išvystydavo 243 arklio galių. Vėlesni modeliai sugebėdavo išspausti ir 254 arklio galias.
Automobilis tuo metu buvo įkainotas 9,75 milijono itališkų lirų. Palyginimui, visiškai nauja „Lamborghini Miura" kainavo dviem milijonais lirų mažiau. Šį itin retą ir egzotišką automobilį tuo metu galėjo įsigyti tik labai turtingas automobilių entuziastas.
Vos 680 kilogramų sveriantis automobilis galėjo iki 100 km/h įsibėgėti per maždaug 5 sekundes.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų