• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar žinote kodėl „Alfa Romeo“ kompanijoje dirba patys geriausi dizaineriai pasaulyje? Ir kodėl „Alfa Romeo“ beveik kiekvieną koncepcinį modelį išsiunčia į serijinę gamybą? Nes „Alfa Romeo“ markės logotipą dėvintis automobilis turi atrodyti kaip meno kūrinys, o ne tik gražus automobilis. 
Kiekvienais metais, kiekvienoje parodoje automobilių gamintojai pristato didžiulę saują koncepcinių modelių. Kiekvienoje prezentacijoje girdime, jog šie modeliai pateks į serijinę gamybą su minimaliais pakeitimais, tačiau daugybė pavyzdžių parodė, jog dizainerių fantazijos vaisius būna sugadinamas markės išlaidas skaičiuojančių buhalterių. Tuo tarpu „Alfa Romeo“ vadovams į tai nusispjauti.

Ar žinote kodėl „Alfa Romeo“ kompanijoje dirba patys geriausi dizaineriai pasaulyje? Ir kodėl „Alfa Romeo“ beveik kiekvieną koncepcinį modelį išsiunčia į serijinę gamybą? Nes „Alfa Romeo“ markės logotipą dėvintis automobilis turi atrodyti kaip meno kūrinys, o ne tik gražus automobilis. 
Kiekvienais metais, kiekvienoje parodoje automobilių gamintojai pristato didžiulę saują koncepcinių modelių. Kiekvienoje prezentacijoje girdime, jog šie modeliai pateks į serijinę gamybą su minimaliais pakeitimais, tačiau daugybė pavyzdžių parodė, jog dizainerių fantazijos vaisius būna sugadinamas markės išlaidas skaičiuojančių buhalterių. Tuo tarpu „Alfa Romeo“ vadovams į tai nusispjauti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Alfa Romeo Tipo 332 Coupe Speciale (2)


Vienas geriausių pavyzdžių yra „Alfa Romeo 33 Stradale“ pagrindu sukurtas „33 Prototipo Speciale“. „Alfa Romeo 33 Stradale“ pirmą kartą buvo pristatytas 1968 metais. Tai buvo ribotos laidos „Alfa Romeo 33“ lenktynėms paruošto bolido versija skirta civiliams, kurie turėtų pakankamai pinigų ir noro įsigyti šį fantastiškos išvaizdos automobilį.
Po seksualiomis kėbulo linijomis slepiasi aštuonių cilindrų benzininis variklis, kurio darbinis tūris siekė vos 2 litrus. Pakankamai kompaktiškas motoras turėjo „Alfa Romeo“ varikliams būdingą „Twin Spark“ uždegimo sistemą, kurią sudarė ne aštuonios, bet šešiolika žvakių. Kiekvienam cilindrui tekdavo dvi žvakes. Tokiu būdu padidinamas variklio efektyvumas. Atsižvelgiant į „Alfa Romeo“ paskelbus duomenis, šis išskirtinis motoras išvystydavo 230 arklio galių ir galėdavo įsisukti net iki 10 000 aps/min. Vos 680 kilogramų svėręs modelis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 5 sekundes.

REKLAMA

Alfa Romeo Tipo 332 Coupe Speciale (3)


1969 metais „Pininfarina“ sukūrė savo „Alfa Romeo 33 Stradale“ interpretaciją. Šios dizaino studijos specialistai nusprendė išskirtinės išvaizdos „Alfa Romeo 33 Stradale“ pavadinti „33 Prototipo Speciale“. 1969 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas koncepcinis automobilis buvo sukurtas vadovaujant Leonardo Fioravanti.
Tuomet „Pininfarina“ dizaino studijoje dirbęs specialistas, vėliau buvo atsakingas už tokių automobilių kaip : „Ferrari F40“, „Ferrari P5“, „Ferrari 512 Berlinetta Boxer“, „Ferrari 308 GTB“ ir „Ferrari 288 GTO“ sukūrimą.
Nuo „33 Stradale“ kupė, Leonardo sukurtas versija išsiskyrė turėjo į viršų pasikeliančius priekinius žibintus ir  tokį patį durų mechanizmą kaip ir „Mercedes Benz 300 SL“. Tuo tarpu techninė automobilio pusė niekuo nesiskyrė nuo bendro naudojimo keliams skirtų „33 Stradale“ modelių.
Automobilio pristatymo metu, projekto vadovas Loenardas Fioravanti teigė, jog „Pininfarina“ labai norėtų pradėti ribotą „33 Prototipo Speciale“ modelio gamybą. „Pininfarina“ netgi buvo sulauksi keletos išankstinių užsakymų, tačiau „Alfa Romeo“ vadovai norėdami išlaikyti „33 Stradale“ išskirtinumą pasinaudojo veto teise ir liepė „Pininfarina“ darbuotojas sustabdyti tolimesnį projekto vystymą.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų