Automobilis buvo aprūpintas ne vienu, bet dviem 8 cilindrų varikliais. Pirmasis variklis buvo sumontuotas priekinėje automobilio dalyje, o kitas - galinėje automobilio dalyje. Abudu varikliai išvystydavo 540 arklio galias ir sukdavo galinius ratus. Abudu varikliai turėjo po atskirą veleną, kurie buvo sujungti su pavarų dėže ir diferencialu (abudu komponentai buvo sumontuoti per vidurį).
Kaip ir buvo galima tikėtis, naujasis Enzo Ferrari kūrinys buvo beprotiškai greitas tiesiojoje. Keliuose skirtinguose bandymų poligonuose „Alfa Romeo 16C Bimotore“ sugebėjo pasiekti 321 km/val, 323 km/val. ir net 364 km/val. greitį. Garsusis Tazio Nuvolari net du kartus rizikavo savo gyvybę, jog galėtų pasiekti dar didesnį nei 364 km/val. greitį, tačiau visi bandymai buvo nesėkmingi, nes stiprus šoninis vėjas vos nenupūtė automobilio nuo kelio.
Automobilis pirmą kartą lenktynių trasoje pasirodė 1935 metų pavasarį. „16C Bimotore“ debiutas „Tripoli Grand Prix“ varžybose nebuvo labai sėkmingas. Tuometinis „Alfa Romeo“ komandos tandemas užėmė ketvirtą ir penktą vietas, ir labai stipriai atsiliko nuo savo pagrindinių varžovų „Mercedes Benz W25“ ir „Auto-Union Type B“ boliduose.
Pagrindinė bolido problema - stabilumo trūkumas posūkiuose, milžiniškas sukimo momentas ir dar didesnės kuro sąnaudos, kurios priversdavo „Alfa Romeo“ lenktynininkus važiuoti atsargiau. Be to, pirmose lenktynėse Chiron Luisas turėjo sustoti net 8 kartus, jog „Alfa Romeo“ mechanikai pakeistų galines padangas.
Enzo Ferrari atsižvelgdamas į tai, jog „16C Bimotore“ buvo sukurtas savo jėgomis, jis nusprendė šiuos bolidus paženklinti tik „Ferrari“ logotipu. Kaip bebūtų keista, „Alfa Romeo“ vadovai į tokį Enzo Ferrari žingsnį nekreipė dėmesio. Jie gerbė Enzo Ferrari darbą, net ir tuomet kai talentingam lenktynininkui nesisekė. Vis dėlto, po to, kai „16C Bimotore“ netikėtai pagerino greičio rekordą, Enzo Ferrari pamatė puikią progą pristatyti savo prekinį ženklą - „Ferrari“. Būtent tada tai buvo pirmas kartas, kai didžiausiuose pasaulio leidiniuose buvo paminėtas „Ferrari“ markės vardas.