Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Bloodhound LSR“ projekto autoriai gali džiaugtis, jog pirmieji bandymai praėjo sėkmingai. Pirmą kartą „Bloodhound LSR“ sugebėjo pasiekti didesnį nei 500 km/val. greitį. Ir tai tik pradžia.
Pagrindinis „Bloodhound“ komandos siekis – pagerinti greičio rekordą ir tuo pačiu pasiekti net 1609 km/val. greitį. Ir nors iki šiol tikslo „Bloodhound“ komandai reikės nueiti dar labai ilgą kelią, šiuo metu Pietų Afrikoje vykstantys bandymai leidžia pažvelgti į tai kas mūsų laukia ateityje.
Per pirmąjį bandymą „Bloodhound LSR“ pradėjo važiuoti 160 km/val. greičiu. Tuomet važiavimo tempą padidino iki 320 km/val. , kol galiausiai pasiekė 500 km/val. greitį. Testams įsibėgėjus, „Bloodhound LSR“ sugebėjo pasiekti 537,5 km/val. greitį.
Įdomosios statistikos skyrelyje: „Bloodhound LSR“ akceleracija nuo 80 iki 482 km/val. kuri užtruko 13 sekundžių ir „Bloodhound LSR“ sugebėjimas nuo 0 iki 537,5 km/val. akceleracija, kuri užtruko per maždaug 20 sekundžių.
Komandos nariai šios „raketos“ bandymus vykdys dar keturias savaites. Per šį laiko tarpą siekiama peržengti 800 km/val. greičio barjerą. Bandymų metu taip pat bus siekiama sužinoti kaip automobilis elgiasi staigaus stabdymo metu, kaip veikia aerodinaminiai elementai ir kaip didžiulis greitis paveikia svarbiausius komponentus.
Greičio rekordas nebuvo pagerintas jau kurį laiką, tad galime tikėtis, jog „Bloodhound“ komanda netrukus sugebės nustebinti pasaulį, kai jiems pavyks pagerinti 1997 metais užfiksuotą rekordą – 1227,9 km/val.
„Bloodhound LSR“ projekto autoriai gali džiaugtis, jog pirmieji bandymai praėjo sėkmingai. Pirmą kartą „Bloodhound LSR“ sugebėjo pasiekti didesnį nei 500 km/val. greitį. Ir tai tik pradžia.
Pagrindinis „Bloodhound“ komandos siekis – pagerinti greičio rekordą ir tuo pačiu pasiekti net 1609 km/val. greitį. Ir nors iki šiol tikslo „Bloodhound“ komandai reikės nueiti dar labai ilgą kelią, šiuo metu Pietų Afrikoje vykstantys bandymai leidžia pažvelgti į tai kas mūsų laukia ateityje.
Per pirmąjį bandymą „Bloodhound LSR“ pradėjo važiuoti 160 km/val. greičiu. Tuomet važiavimo tempą padidino iki 320 km/val. , kol galiausiai pasiekė 500 km/val. greitį. Testams įsibėgėjus, „Bloodhound LSR“ sugebėjo pasiekti 537,5 km/val. greitį.
Įdomosios statistikos skyrelyje: „Bloodhound LSR“ akceleracija nuo 80 iki 482 km/val. kuri užtruko 13 sekundžių ir „Bloodhound LSR“ sugebėjimas nuo 0 iki 537,5 km/val. akceleracija, kuri užtruko per maždaug 20 sekundžių.
Komandos nariai šios „raketos“ bandymus vykdys dar keturias savaites. Per šį laiko tarpą siekiama peržengti 800 km/val. greičio barjerą. Bandymų metu taip pat bus siekiama sužinoti kaip automobilis elgiasi staigaus stabdymo metu, kaip veikia aerodinaminiai elementai ir kaip didžiulis greitis paveikia svarbiausius komponentus.
Greičio rekordas nebuvo pagerintas jau kurį laiką, tad galime tikėtis, jog „Bloodhound“ komanda netrukus sugebės nustebinti pasaulį, kai jiems pavyks pagerinti 1997 metais užfiksuotą rekordą – 1227,9 km/val.