Airidas yra vienas iš tų žmonių, kuriam vieno automobilio garaže ne gana. Vaikino garaže šiuo metu yra keli įvairūs automobiliai, kurie dėvi BMW markės ženkliuką.
Vaikinas neslepia susižavėjimo šio gamintojo kūriniais. Nors BMW nebuvo pirmasis automobilis, tačiau Vokietijoje pagamintos mašinos jį sužavėjo visai netikėti.
„Labai daug plaukiojau tarp Volkswagen, Audi ir kitų markių. Norėjau surasti automobilį, kuris man teiktų malonumą. Po maždaug 15 skirtingų mašinų, įsigijau E30 ir supratau, kad suradau mano poreikius atitinkantį automobilį.“
Šios istorijos herojus kaip tik ir bus pirmasis BMW markės automobilis, kurį įsigijo Airidas.
„Tai buvo E30, pagamintas 1990 metais. M20B20 variklį turintis universalas buvo pakankamai apleistas ir reikalaujantis nemažai investicijų. Tačiau, tai manęs neatbaidė.“
Vis dėlto, anksčiau ar vėliau, kiekvieno entuziasto galvoje pradeda suktis mintys apie automobilių sportą. Žiedas? Ralis? O galbūt driftas? Taip, vaikinui ramybės nedavė mintys apie driftui ruoštą E30 universalą. Tad, ką tokiu atveju daryti? Įgyvendinti!
Norint automobilį paruošti driftui, Airidas su keliais pagalbininkais išvalcavo priekines ir galines arkas, sudėjo naujus XYZ reguliuojamo aukščio amortizatorius, didesnį išsukimą turinčias šakes, poliuretaną, blokuotą galinį reduktorių ir kitą variklį. M20B20 pakeitė galingesnis M50B25 agregatas išvystantis 192 arklio galias ir 245 NM sukimo momentą. Tačiau, tai dar ne viskas.
Vėliau teko išlengvinti kėbulą, išmesti visas garso izoliacijas, išskusti visas smalas, sudėti saugos lankus su homoglogacija, keramikine sankabą, įvaržą blokuotam reduktoriui, 325 mm skersmens stabdžių diskus, pilną M-Tech body kit'ą. Įpusėjus darbams, buvo dar kartą pakeista automobilio širdis. Šį kartą Airidas ir jo pagalbininkai sumontavo M54B30 motorą, kuris buvo pajėgus išvystyti 228 arklio galias ir 300 NM sukimo momentą.
O kas tada? Tada atėjo metas automobilį statyti į garažą ir ruoštis artėjančiam 2014 metų sezonui! Artimiausiu metu iš arčiau jums parodysime ne tik šį kovinį E30, bet ir likusį Airido automobilių parką.
Tiesa, Airidas labai norėtų padėkoti visai Diveriks komandai ir įmonės vadovui Andriui Ilgevičiui, kuris gausiai prisidėjo prie projekto.
Interneto platybėse suradote ką nors įdomaus? O galbūt norite parodyti kokį nors bajerį, projektą ar tiesiog su mumis pasilabinti? Rašykite :
[email protected]