• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ketvirtas Europos ralio čempionato etapas Lenkijoje, Mikolaikų regione, „Agrorodeo“ komandai baigėsi dar prieš oficialų startą. Laisvųjų treniruočių metu Vaidotas Žala ir Andris Malnieks trasoje provėžose apgadino savo „Škoda Fabia R5“ automobilį. Ralyje buvę gamyklinės čekų komandos inžinieriai patarė nestartuoti, nes kiltų didelė grėsmė nepataisomai sugadinti variklį.
„Apmaudu, kai ralis baigiasi tokiu būdu. Nebuvome išlėkę iš trasos, giliose provėžose nuo smūgio nuplyšo variklio apsaugos tvirtinimas, apgadinome aušinimo sistemą. Iškart supratome, kad toks smūgis gali pridaryti problemų ir likusią testinio ruožo distanciją atidžiai stebėjau daviklių parodymus – jokių įspėjimų nebuvo. Tačiau pasirodo, kad aliarmo sistema labai specifinė – lemputė užsidega vos kelioms sekundėms, o po to įsijungia avarinis cirkuliacijos režimas. Panašu, kad tuo momentu buvome posūkyje ir aliarmą pražiopsojau“, – pasakojo V. Žala.

Ketvirtas Europos ralio čempionato etapas Lenkijoje, Mikolaikų regione, „Agrorodeo“ komandai baigėsi dar prieš oficialų startą. Laisvųjų treniruočių metu Vaidotas Žala ir Andris Malnieks trasoje provėžose apgadino savo „Škoda Fabia R5“ automobilį. Ralyje buvę gamyklinės čekų komandos inžinieriai patarė nestartuoti, nes kiltų didelė grėsmė nepataisomai sugadinti variklį.
„Apmaudu, kai ralis baigiasi tokiu būdu. Nebuvome išlėkę iš trasos, giliose provėžose nuo smūgio nuplyšo variklio apsaugos tvirtinimas, apgadinome aušinimo sistemą. Iškart supratome, kad toks smūgis gali pridaryti problemų ir likusią testinio ruožo distanciją atidžiai stebėjau daviklių parodymus – jokių įspėjimų nebuvo. Tačiau pasirodo, kad aliarmo sistema labai specifinė – lemputė užsidega vos kelioms sekundėms, o po to įsijungia avarinis cirkuliacijos režimas. Panašu, kad tuo momentu buvome posūkyje ir aliarmą pražiopsojau“, – pasakojo V. Žala.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Škoda Fabia


Atvykę į trasos vietą, kur patyrė smūgį, Vaidotas Žala ir Andris Malnieks rado lietuvių žiūrovų būrelį, kurie jau saugojo trasoje pamestą variklio apsaugą.
Automobilį apžiūrėję inžinieriai bei kolegos iš gamyklinės „Škoda“ komandos rekomendavo ralio nebetęsti – spėjo, jog staigus temperatūros šuolis deformavo variklio galvos tarpinę, todėl tolesnis variklio eksploatavimas greičiausiai baigtųsi dideliais nuostoliais, būtina variklį keisti arba remontuoti. Todėl lietuvių komanda priėmė sprendimą ralio nebetęsti.
Lenkijoje vykstantis „PZM Rally Poland“ yra Europos, Lenkijos bei Lietuvos ralio čempionatų etapas. Viso lenktynininkai per tris ralio dienas įveiks 202 kilometrus, suskirstytus į 15 greičio ruožų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų