Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vienas didžiausių automobilių gamintojų Japonijoje, „Nissan" , dar prieš prasidedant Ženevos automobilių parodai, pristatė antrąjį „Nismo" kompanijos inžinierių patobulintą „Nissan" modelį.
Neseniai kompanija pristatė populiaraus „Juke" visureigio sportišką modifikaciją, o dabar tikriems automobilių entuziastams „Nismo" pasiūlys ir agresyviai atrodantį „370Z".
Mus labiausiai džiugina tai, jog „Nismo" nepatingėjo ir sukūrė specialią „370Z" modifikaciją, kuri bus skirta tik Europos pirkėjams. Tuo tarpu Jungtinių Amerikos Valstijų ir Japonijos pirkėjai turės tenkintis tokia pačia.
Pasak kompanijos atstovų, senajam žemynui skirtas modelis nuo savo giminaičių skirsis valdymo savybėmis ir važiuoklės darbu. „Nismo" teigia, jog Europos pirkėjai yra išskirtiniai, tad reikėjo šį modelį pritaikyti europiečių skoniui.
Pradėkime nuo skirtumų. Pasikeitęs priekinio bamperio dizainas nėra tik kosmetinis pakeitimas, dėka agresyvesnės išvaizdos, pagerėjo aerodinaminės savybės ir oro pasipriešinimas. Tai turėtų pagerinti automobilio stabilumą esant didesniam greičiui ir aštresniuose posūkiuose.
Be aerodinaminių savybių patobulinimo, inžinieriai savo burtų lazdele pamojavo ir prie automobilio važiuoklės, kuri turėtų užtikrinti ne tik puikiais valdymo savybes lenktynių trasoje, bet ir nustebinti vairuotoja ir keleivius greitkelyje, kai norima atsipalaiduoti.
O dabar pereikime prie svarbiausio - variklio. Dėka „Nismo" inžinierių, 3,7 litro benzininis variklis dabar išvystys 344 arklio galias ir 371 NM sukimo momentą. Standartinis automobilis, kuris išrieda pro gamyklos vartus turi tokio pat darbinio tūrio benzininį variklį, tačiau išvysto 328 arklio galias ir 363 NM sukimo momentą. Pasinaudojame kalkuliatoriumi ir matome, jog variklis išvysto 16 arklio galių daugiau, o sukimo momentas padidėjo 8 NM.
„Nismo" teigia, jog ant balto popieriaus lapo variklio charakteristikos pagerėjo nežymiai, tačiau patobulintas variklis turėtų užtikrinti tolygesnį galios pateikimą visame sūkių diapazone.
Vienas didžiausių automobilių gamintojų Japonijoje, „Nissan" , dar prieš prasidedant Ženevos automobilių parodai, pristatė antrąjį „Nismo" kompanijos inžinierių patobulintą „Nissan" modelį.
Neseniai kompanija pristatė populiaraus „Juke" visureigio sportišką modifikaciją, o dabar tikriems automobilių entuziastams „Nismo" pasiūlys ir agresyviai atrodantį „370Z".
Mus labiausiai džiugina tai, jog „Nismo" nepatingėjo ir sukūrė specialią „370Z" modifikaciją, kuri bus skirta tik Europos pirkėjams. Tuo tarpu Jungtinių Amerikos Valstijų ir Japonijos pirkėjai turės tenkintis tokia pačia.
Pasak kompanijos atstovų, senajam žemynui skirtas modelis nuo savo giminaičių skirsis valdymo savybėmis ir važiuoklės darbu. „Nismo" teigia, jog Europos pirkėjai yra išskirtiniai, tad reikėjo šį modelį pritaikyti europiečių skoniui.
Pradėkime nuo skirtumų. Pasikeitęs priekinio bamperio dizainas nėra tik kosmetinis pakeitimas, dėka agresyvesnės išvaizdos, pagerėjo aerodinaminės savybės ir oro pasipriešinimas. Tai turėtų pagerinti automobilio stabilumą esant didesniam greičiui ir aštresniuose posūkiuose.
Be aerodinaminių savybių patobulinimo, inžinieriai savo burtų lazdele pamojavo ir prie automobilio važiuoklės, kuri turėtų užtikrinti ne tik puikiais valdymo savybes lenktynių trasoje, bet ir nustebinti vairuotoja ir keleivius greitkelyje, kai norima atsipalaiduoti.
O dabar pereikime prie svarbiausio - variklio. Dėka „Nismo" inžinierių, 3,7 litro benzininis variklis dabar išvystys 344 arklio galias ir 371 NM sukimo momentą. Standartinis automobilis, kuris išrieda pro gamyklos vartus turi tokio pat darbinio tūrio benzininį variklį, tačiau išvysto 328 arklio galias ir 363 NM sukimo momentą. Pasinaudojame kalkuliatoriumi ir matome, jog variklis išvysto 16 arklio galių daugiau, o sukimo momentas padidėjo 8 NM.
„Nismo" teigia, jog ant balto popieriaus lapo variklio charakteristikos pagerėjo nežymiai, tačiau patobulintas variklis turėtų užtikrinti tolygesnį galios pateikimą visame sūkių diapazone.