Nuo E34 iki E30
Kaip ir kiekvienas automanas, taip ir Agnius savo pirmąjį automobilį įsigijo tik išsilaikęs vairavimo egzaminą. Kai rankose atsidūrė vairuotojo pažymėjimas, tada Agniaus rankose atsidūrė ir pirmojo automobilio rakteliai. Tai buvo - 5 serijos „BMW“ su dyzeliniu varikliu. Tiksliau - „BMW 524td“.
Kuklus, šiek tiek pavargęs automobilis netik neatbaidė, bet ir sudomino jauną automaną labiau pradėti domėtis būtent „BMW“ markės automobiliais. Kaip pasakytų Agnius - „Būtent tada ir supratau, kad tai ta marke, kurios automobiliai yra skirti man.“
Tolimesnė įvykių eiga pažįstama kiekviena automanui. Pasivažinėjus su pirmuoju automobiliu, atsirado noras savo rankose turėti įdomesnio, išskirtinesnio automobilio raktelius.
Atsivertęs skelbimų portalą, Agnius išsirinko jam labiausiai į akį kritusius variantus. Iš keletos sudomintų automobilių, jam labiausiai patiko 5 serijos universalas su benzininiu varikliu. Tačiau tai nebuvo dar vienas, pilkas universalas pirktas iš 60-mečio vyro. Automobilis buvo pirktas iš vieno „LowRider“ klubo nario, kuris 5 serijos universalą buvo sužeminęs, uždėjęs „BMW M“ apdailą, akį traukiančius ratlankius ir kitus priedus.
Vis gi, šiuo išvaizdžiu universalu Agnius džiaugėsi neilgai. Penktukas pateko į avariją, kuri privertė Agnių automobilį išrinkti ir išparduoti dalimis. Tačiau pasižiūrėjus į teigiamą pusę, šis universalas pastūmėjo jaunąjį automaną labiau susidomėti „Stance“ kultūra ir galvoti apie naują projektą, kuris išverstų iš koto visus „Stance“ kultūros atstovus.
Silpnybę E34 universalui turėjęs Agnius vėl norėjo savo garaže turėti tokį patį automobilį, tačiau vaikinas išgirdo visiems automanams patinkančią žinią - „Vienas geras žmogelis galvoja pardavinėti BMW E30 už gerą kainą.“ Nors išgirdus tokias kalbas kiekvienas automanas nusiteikia pamatyti vos ant kojų stovintį egzempliorių, tačiau Agniaus atvejis buvo kitoks. Prieš jo akis stovėjo nepriekaištingo stovio 3 serijos „BMW“. Trumpai tariant - Sėdi ir važiuoji.“
Vis dėlto, apžiūrėti šį automobilį buvo žymiai lengviau negu jį nusipirkti. Agniaus teigimu, trečiuko savininką teko įkalbinėti net tris savaites, jog E30 rakteliai būtų atiduoti ne kam kitam, o Agniui.
Tobulybė - paprastume
Agniaus automobilis iki šiol sugebėjo pasikeisti tris kartus. Iš pradžių vaikinas važinėjo su visiškai standartiniu, sidabrinė spalvos E30, kuris vėliau gavo reguliuojamo aukščio amortizatorius ir gan skurdokus ratlankius, kurie atkeliavo kartu su pačiu automobiliu.
Besiruošiant naujam sezonui, iš Dzūkijos kilęs automanas turėjo žymiai didesnių tikslų. Įsigytas automobilis turėjo priekyje sumontuotą „M52B25“ benzininį variklį, tačiau Agnius nusprendė sugrįžti prie variklio, kurį daugelis „BMW“ fanų vadina krabu.
„Nežinau kodėl, bet krabas mane traukė labiau“, - priduria Agnius.
Pakeitus variklį, pasikeitė ir automobilio kėbulo spalva. Automobilis buvo perdažytas raudona spalva, sumontuoti visi „žaislai“ ir kiti priedai, kurie privertė ne vieną praeivį atsisukti ir nužvelgti Agniaus vairuojamą „BMW“.
Besiruošdamas šių metų sezonui, Agnius laiko veltui nešvaistė. Iki galo „išgaudyti“ kėbulo trūkumai, uždėta originali „MT2 apdaila, o kėbulas buvo perdažytas nauju raudonos spalvos atspalviu, kuris pagaliau atitiko visus Agniaus poreikius.
Modifikacijų sąrašas :
- „KW“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai.
- Darinėjamos fotkės.
- Odinis „Sportzitse“ salonas.
- „XYZ“ atramos.
- Diskinės šakės.
- Didysis LSD
- MTech 2 apdaila.
- El.langai.
- „Remotec“ ratlankiai. (9J)
- Iš plastiko pagaminti priekiniai sparnai.
- Originalios gumos pakeistos į poliretaną.
Nuotraukų autorius : Kopa Kopa