Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugeliui vardas Tatra gali pasirodyti nežinomas. Tačiau šis automobilių, o dabar tik sunkiosios technikos gamintojas yra įsikūręs Čekijoje ir gimė tuometinės Čekoslovakijos teritorijoje. Vienas įspūdingiausių kompanijos automobilių buvo "87" modelis, kuris savo laiku buvo pats aerodinamiškiausias automobilis pasaulyje.
Šį automobilį išskirtinai mėgo ir girdavo antro pasaulinio karo Vokiečių vadovai, kurie gyrė šį automobilį už itin nuostabų valdymą ir didelį maksimalų greitį, kuris pravertė skrendant greitkeliu.
Automobilis buvo varomas 2,9 litro, oru aušinamu benzininiu varikliu. 8 cilindrų agregatas išvystydavo 85 arklio galias bei galėdavo automobilį priversti įsibėgėti iki 161 km/h maksimalaus greičio. Reikėtų pridurti, jog šis automobilis buvo pristatytas 1936 metais, tad tokios charakteristikos buvo, kaip kosminio laivo. Aukštas pareigas užimantys Vokiečių pareigūnai šį automobilį vadindavo Autobano automobiliu.
Vėliau, po karo, automobilis buvo aprūpintas modernesniu 2,5 litro 8 cilindrų benzininiu motoru.
Tačiau Tatra "87" labiausiai išsiskyrė savo kėbulo linijomis. Tokias aerodinamiškas linijas sukūrė Hans Ledwinka ir Erich Ubelacker, kurie savo įkvėpimo sėmėsi iš Tatra "77", kuris buvo pirmasis automobilis pasaulyje sukurtas galvojant tik apie aerodinamiškumą. Vėliau visi gamintojai sekė šiuo pavyzdžiu ir dabar visi automobiliai turi net šios srities ekspertus. Tatra "T87" buvo bandomas Volkswagen oro tuneliuose, kurio dėka inžinieriai sugebėjo pasiekti 0,36 oro koeficientą.
Įsivaizduojate kiek tuo metu kainavo Tatra "87"? Pavertus į šiuolaikinius pinigus - 125 tūkst. JAV dolerių. Iš viso buvo pagaminti daugiau negu 3000 modelių nuo 1937 iki 1950 metų.
Daugeliui vardas Tatra gali pasirodyti nežinomas. Tačiau šis automobilių, o dabar tik sunkiosios technikos gamintojas yra įsikūręs Čekijoje ir gimė tuometinės Čekoslovakijos teritorijoje. Vienas įspūdingiausių kompanijos automobilių buvo "87" modelis, kuris savo laiku buvo pats aerodinamiškiausias automobilis pasaulyje.
Šį automobilį išskirtinai mėgo ir girdavo antro pasaulinio karo Vokiečių vadovai, kurie gyrė šį automobilį už itin nuostabų valdymą ir didelį maksimalų greitį, kuris pravertė skrendant greitkeliu.
Automobilis buvo varomas 2,9 litro, oru aušinamu benzininiu varikliu. 8 cilindrų agregatas išvystydavo 85 arklio galias bei galėdavo automobilį priversti įsibėgėti iki 161 km/h maksimalaus greičio. Reikėtų pridurti, jog šis automobilis buvo pristatytas 1936 metais, tad tokios charakteristikos buvo, kaip kosminio laivo. Aukštas pareigas užimantys Vokiečių pareigūnai šį automobilį vadindavo Autobano automobiliu.
Vėliau, po karo, automobilis buvo aprūpintas modernesniu 2,5 litro 8 cilindrų benzininiu motoru.
Tačiau Tatra "87" labiausiai išsiskyrė savo kėbulo linijomis. Tokias aerodinamiškas linijas sukūrė Hans Ledwinka ir Erich Ubelacker, kurie savo įkvėpimo sėmėsi iš Tatra "77", kuris buvo pirmasis automobilis pasaulyje sukurtas galvojant tik apie aerodinamiškumą. Vėliau visi gamintojai sekė šiuo pavyzdžiu ir dabar visi automobiliai turi net šios srities ekspertus. Tatra "T87" buvo bandomas Volkswagen oro tuneliuose, kurio dėka inžinieriai sugebėjo pasiekti 0,36 oro koeficientą.
Įsivaizduojate kiek tuo metu kainavo Tatra "87"? Pavertus į šiuolaikinius pinigus - 125 tūkst. JAV dolerių. Iš viso buvo pagaminti daugiau negu 3000 modelių nuo 1937 iki 1950 metų.