Nors „A9“ bus brangesnis už daugelį kitų vietinės gamybos automobilių, tačiau jis bus gaminamas „Dongfeng“ koncerno gamykloje. Toje pačioje gamykloje, kurioje nuo konvejerio rieda Kinijos rinkai skirtas „Citroen C5“.
Galbūt mes prabangaus automobilio sąvoką suprantame kitaip, tačiau ar kompanijos flagmanu vadinamas modelis turi turėti vos 1.8 litro darbinio tūrio benzininį motorą? Europoje toks automobilis greičiausiai būtų sumaišytas su žeme, tačiau Kinijoje - tokio tipo automobiliai mėgstami, mylimi ir perkami.
Tai nėra pirmasis „Dongfeng“ koncerno automobilis, kuris buvo sukurtas pasinaudojus „Citroen“ modelių komponentais. Prieš vienerius metus buvo pristatytas „Aeolus L6“, kuris buvo sukurtas „Citroen C4“ hečbeko pagrindu.
„Dongfeng“ nėra tik dar vienas „PSA“ koncerno partneris. „Dongfeng“ koncernas 2014 metais nusipirko 14% vieno didžiausio senojo žemyno automobilių koncerno akcijų ir labai svariai prisidėjo prie „PSA“ koncerno gerovės.