• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vėliau ar anksčiau, yla išlenda iš maišto. Atrodo, kad autoritetingas ADAC automobilių klubas klastojo patikimumo tyrimus, kuriais daugybę metų vadovavosi milijonai vairuotojų. 
Kiekvienais metais didžiausias Vokietijos automobilių klubas ADAC, išplatina pačių patikimiausių ir nepatikimiausių automobilių sąrašą, kuriame nuolatos dominuoja vokiški, sąrašo apačioje stūkso prancūziški ir itališki automobiliai.
Deutsche Welle ir Zeit.De praneša, kad šie tyrimai ir jų rezultatai daugybę metų buvo klastojami, o tiksliau - korumpuoti. Žurnalistams pradėjus domėtis tyrimo eiga ir skaidrumu, paaiškėjo, kad ADAC automobilių klubas ne vienerius metus klastojo galutinius rezultatus.
Didžiausias korupcijos šešėlis krenta ant VAG koncerno, kuris ne vienerius metus užimdavo aukštesnes pozicijas negu turėtų. Policijos pareigūnai įtaria, kad ADAC organizacijos vadovas ir VAG koncerno yra tarpusavyje sudarę sandorį, kuris įtakoja galutinius tyrimų rezultatus.
Vienas iš pavyzdžių, ADAC klubas kiekvienais metais paviešina skaičių automobilių, kurios sugebėjo patikrinti per tam tikrus metus. Atliekant praeitų metų automobilių patikimumo tyrimus, organizacija teigė, kad patikrino net 290.000 įvairiausių mašinų, kai iš tikro buvo patikrinti tik 76.000.
Dar vienas labai negražus pavyzdys. ADAC dar 2005 metais išleido spaudos pranešimą, kuriame buvo rašoma apie labai prastą Dacia Logan pasirodymą briedžio testo metu. Tačiau pasirodo viskas buvo tik surežisuota. Vokiečiai specialiai sugadino automobilį tam, kad vėliau galėtų sukompromituoti vieną pigiausių naujų automobilių rinkoje.

Vėliau ar anksčiau, yla išlenda iš maišto. Atrodo, kad autoritetingas ADAC automobilių klubas klastojo patikimumo tyrimus, kuriais daugybę metų vadovavosi milijonai vairuotojų. 
Kiekvienais metais didžiausias Vokietijos automobilių klubas ADAC, išplatina pačių patikimiausių ir nepatikimiausių automobilių sąrašą, kuriame nuolatos dominuoja vokiški, sąrašo apačioje stūkso prancūziški ir itališki automobiliai.
Deutsche Welle ir Zeit.De praneša, kad šie tyrimai ir jų rezultatai daugybę metų buvo klastojami, o tiksliau - korumpuoti. Žurnalistams pradėjus domėtis tyrimo eiga ir skaidrumu, paaiškėjo, kad ADAC automobilių klubas ne vienerius metus klastojo galutinius rezultatus.
Didžiausias korupcijos šešėlis krenta ant VAG koncerno, kuris ne vienerius metus užimdavo aukštesnes pozicijas negu turėtų. Policijos pareigūnai įtaria, kad ADAC organizacijos vadovas ir VAG koncerno yra tarpusavyje sudarę sandorį, kuris įtakoja galutinius tyrimų rezultatus.
Vienas iš pavyzdžių, ADAC klubas kiekvienais metais paviešina skaičių automobilių, kurios sugebėjo patikrinti per tam tikrus metus. Atliekant praeitų metų automobilių patikimumo tyrimus, organizacija teigė, kad patikrino net 290.000 įvairiausių mašinų, kai iš tikro buvo patikrinti tik 76.000.
Dar vienas labai negražus pavyzdys. ADAC dar 2005 metais išleido spaudos pranešimą, kuriame buvo rašoma apie labai prastą Dacia Logan pasirodymą briedžio testo metu. Tačiau pasirodo viskas buvo tik surežisuota. Vokiečiai specialiai sugadino automobilį tam, kad vėliau galėtų sukompromituoti vieną pigiausių naujų automobilių rinkoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų