Noras dirbti su greitais automobiliais, panašu, yra „ABT“ bendrovės kraujyje, tad kai atėjo metas pagalvoti ką būtų galima įdomaus nuveikti, nereikėtų stebėtis, jog jų akys nukrypo į 600 arklio galių jėgainę turinčią „Audi RS7“.
Puikiai žinodami kokį potencialą turi 4 litrų, 8 cilindrų variklis, „ABT“ meistrai pamojavę burtų lazdele (įdiegė naują variklio programą ir sumontavo našesnius turbokompresorius) V8 motoro pajėgumą padidino nuo 600 arklio galių ir 800 Nm iki 740 arklio galių ir 920 Nm.
Ženklus raumenų prieaugis kaip reikiant pakoregavo automobilio dinamines savybes. Jeigu standartinis modelis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 3,6 sekundės, tai „RS7-R“ tą patį padaro vos per 3,2 sekundės.
Vis dėlto, galingesnis variklis nėra vienintelė „naujovė“. Kaip matote patys, „ABT“ meistrų pagražinta „Audi RS7“ dabar dėvi keletą šaunių aksesuarų, kurie „RS7-R“ išskiria iš kitų. Pavyzdžiui, priekinėje dalyje matyti subtilus priekinio buferio pažeminimas, o galinėje dalyje – taip pat subtilus galinis spoileris ir akivaizdžiai pasikeitęs galinis difuzorius.
Automobiliui dabar turint užtektinai pajėgumų pasiekti 320 km/val. maksimalų greitį, „ABT“ taip pat siekė užtikrinti, jog Vokietijos greitkelyje skriejantis automobilis sugebėtų išlikti stabilus ir neprimintų išklerusios kėdės. Nors „ABT“ nesiėmė drastiškų pokyčių, tačiau reguliuojamo aukščio spyruoklės ir papildomi stabilizatoriai turėjo kaip reikiant pakeisti „Audi RS7“ elgesį važiuojant dideliu, tikrai dideliu greičiu.
„ABT“ teigia, jog pasaulį išvys tik 125-i „Audi RS7-R“ modeliai. Jau sukonstruoti ir paruošti išvažiuoti į bendro naudojimo kelius, tačiau „ABT“ taip pat suteiks galimybę visas šias modifikacijas „įgrūsti“ į bet kurį „Audi RS7“ už pakankamai solidžią sumą, o tiksliau – 69 tūkst. eurų. (tai tik visų detalių kaina).