Tad kokie, tie, subtilūs pokyčiai? Na, pirmiausia užmeskite akį į priekinę „Audi RS4“ universalo dalį. Ten išvysite naujo dizaino ratlankius, kurių skersmuo gali siekti 20 arba 21 colio. Už jų slypi „ABT“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai ir spyruoklės bei „ABT“ stabilizatoriai.
Paėję truputėlį į priekį ir pažvelgę į galinę dalį, ten jus pradžiugins itin skoningai atrodantis spoileris, esantis ant bagažinės dangčio, ir keturi (102 mm) išmetimo sistemos vamzdžiai, simbolizuojantys naują išmetimo sistemą.
Spartaus pagreičio gerbėjams „ABT“ taip pat turi gerų žinių. Dirbtuvėse plušantys specialistai išlupo gamintojo sumontuotą variklio valdymo bloką ir vietoje jo sumontavo savo gamybos analogą, kuris padėjo variklio išvystomą galią padidinti nuo 450 iki 530 arklio galių ir 680 Nm, o tai – 80 arklio galių ir 80 Nm daugiau.
„ABT“ siekdama užtikrinti variklio veikimą visose įmanomose situacijose sumontavo papildomą aušintuvą, kuris padėtų palaikyti optimalią aušinimo sistemos veiklą.
Taip pat verta paminėti dar vieną „ABT“ dirbtuvių projektą – policijos reikmėms skirtą „Audi RS4“ universalą.