• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lenktynių pabaigoje pusašius turbūt keisim tokiu pat tempu, kaip ir profesionalūs mechanikai. Kol kas, dirbant lauko sąlygomis, užtrunkam iki trijų valandų. Mūsų Juozas bivake su čia esančiais įrankiais tą patį darbą padaro greičiau nei per pusvalandį. Žodžiu, dar turim kur tobulėti“, – po šeštosios dienos Dakaro maratono finišo optimizmo stebuklus demonstravo Antanas Juknevičius.
Maratono etapas iš Antofagastos į Iquique oficialiai buvo vienas trumpesnių – 255 kilometrai Atakamos pakraščiu – tačiau agresyvus technikai. Jau pačioje greičio ruožo pradžioje, išvagotoje gilių išgraužų ir pripildytų „fesh-fesh“ smėlio dulkių, automobiliai šiuose spąstuose pradėjo masiškai strigti. E. Duobos teigimu, rūpesčių turėjo netgi kai kurie sunkvežimiai, kurie šįkart startavo drauge su visureigiais.

„Lenktynių pabaigoje pusašius turbūt keisim tokiu pat tempu, kaip ir profesionalūs mechanikai. Kol kas, dirbant lauko sąlygomis, užtrunkam iki trijų valandų. Mūsų Juozas bivake su čia esančiais įrankiais tą patį darbą padaro greičiau nei per pusvalandį. Žodžiu, dar turim kur tobulėti“, – po šeštosios dienos Dakaro maratono finišo optimizmo stebuklus demonstravo Antanas Juknevičius.
Maratono etapas iš Antofagastos į Iquique oficialiai buvo vienas trumpesnių – 255 kilometrai Atakamos pakraščiu – tačiau agresyvus technikai. Jau pačioje greičio ruožo pradžioje, išvagotoje gilių išgraužų ir pripildytų „fesh-fesh“ smėlio dulkių, automobiliai šiuose spąstuose pradėjo masiškai strigti. E. Duobos teigimu, rūpesčių turėjo netgi kai kurie sunkvežimiai, kurie šįkart startavo drauge su visureigiais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_3857


„Mūsų automobilio pusašiai pusiau perdaryti – didžioji dauguma agregato detalių pakeistos tvirtesnėmis, tačiau pats galas tarp „granatos“ ir rato liko nuo šio prototipo gimimo ir akivaizdžiai yra silpniausia „Mebar“ grandis. Prieš maratoninį etapą šeštadienį, kai be serviso pagalbos turėsime nuvažiuoti iki Bolivijos ir pernakvoję Uyuni bivake sugrįžti atgal į Čilę (bendras abiejų dienų greičio ruožų ilgis 753 kilometrai), pakeisime visas detales naujomis, tačiau neišvengiamai turėsime keisti strategiją – mažinti tempą ir važiuoti galvojant apie išlikimą lenktynėse. Gaila, kad šįkart tenka kovoti ne su varžovais, o su nuosava technika. Kita vertus, gerai, kad kol kas pavyksta su visomis bėdomis susitvarkyti“, – dėstė Antanas.
Beje, „Žalvario“ komandos lyderis pastebėjo, kad iš esmės „Mebar“ leidžia važiuoti pakankamai greitai. Kiekvieną dieną iki prasidedant problemoms jų ekipažas nemažą dalį greičio ruožų įveikdavo tempu, nedaug nusileidžiančiu lyderiams, tačiau po to beveik viską prarasdavo tvarkydami gedimus ar keisdami prakirstus ratus.

IMG_3124


„Jei ne šie dalykai, važiavimu būčiau visiškai patenkintas. Su tokia mašina, kokia yra „Mebar“, prieš dešimtmetį būtume galėję pretenduoti į lyderių penketuką. Dabar gamyklinės komandos stipriai pabėgo į priekį“, – pasakojo A. Juknevičius.

N40 - vyrų autoklubas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų