„Mūsų automobilio pusašiai pusiau perdaryti – didžioji dauguma agregato detalių pakeistos tvirtesnėmis, tačiau pats galas tarp „granatos“ ir rato liko nuo šio prototipo gimimo ir akivaizdžiai yra silpniausia „Mebar“ grandis. Prieš maratoninį etapą šeštadienį, kai be serviso pagalbos turėsime nuvažiuoti iki Bolivijos ir pernakvoję Uyuni bivake sugrįžti atgal į Čilę (bendras abiejų dienų greičio ruožų ilgis 753 kilometrai), pakeisime visas detales naujomis, tačiau neišvengiamai turėsime keisti strategiją – mažinti tempą ir važiuoti galvojant apie išlikimą lenktynėse. Gaila, kad šįkart tenka kovoti ne su varžovais, o su nuosava technika. Kita vertus, gerai, kad kol kas pavyksta su visomis bėdomis susitvarkyti“, – dėstė Antanas.
Beje, „Žalvario“ komandos lyderis pastebėjo, kad iš esmės „Mebar“ leidžia važiuoti pakankamai greitai. Kiekvieną dieną iki prasidedant problemoms jų ekipažas nemažą dalį greičio ruožų įveikdavo tempu, nedaug nusileidžiančiu lyderiams, tačiau po to beveik viską prarasdavo tvarkydami gedimus ar keisdami prakirstus ratus.
„Jei ne šie dalykai, važiavimu būčiau visiškai patenkintas. Su tokia mašina, kokia yra „Mebar“, prieš dešimtmetį būtume galėję pretenduoti į lyderių penketuką. Dabar gamyklinės komandos stipriai pabėgo į priekį“, – pasakojo A. Juknevičius.
N40 - vyrų autoklubas.