„Tai buvo turbūt pirmasis Dakaro greičio ruožas, kuriame neturėjau jokių techninių problemų – „Overdrive“ veikė be priekaištų ir tai leido mums išlaikyti stabilų rezultatą. Svarbiausias tikslas vakar buvo aplenkti kuo daugiau lėčiau važiuojančių sportininkų, taigi lenkimo manevrų darėme tikrai daug, o vieno iš jų metu šiek tiek apgadinome automobilį užkliudę ūkininko tvorą,“ pasakojo Antanas. „Bendrai šiame etape buvo daug purvo, kalnų ir duobių. Tai buvo pirmas tikras technikos ir dalyvių išbandymas, o mums su tokiu patikimu automobiliu šiandien važiuoti buvo tikras malonumas.“
Šiandien lenktynininkų Dakare laukia daugiau nei 600 kilometrų ilgio etapas, iš kurių 314 – greičio ruožais. Ekipažai turės išlaikyti maksimalią koncentraciją, nes trasa drieksis serpentinais bei klastingais kalnų keliukais. Antano Juknevičiaus ir Mindaugo Slapšio ekipažas trečiajame etape startuos iš šiandien pasiektos 43 pozicijos.
Prieš metus paklaustas nei vienas Dakaro gerbėjas turbūt nebūtų nė sapnavęs, kad sunkiausiu pasaulio maratonu laikomas ralis startuos tik nuo antrojo etapo. Varžybų prologą nutraukus tragiškai avarijai, o pirmąjį greičio ruožą atšaukus dėl itin prastų oro sąlygų, viso pasaulio žiūrovų ir ralio dalyvių džiaugsmui Dakaro ralis galiausiai startavo sausio 4-ąją. Antrame maratono etape lietuvių sportininkams sekėsi skirtingai, o stabiliausią tempą rodė Antanas Juknevičius.
Nors antrasis etapas dėl stipriai liūčių pažeistų kelių buvo sutrumpintas 120-čia kilometrų, o jo startas atidėtas valanda, organizatoriai sportininkams galiausiai leido išvažiuoti į greičio ruožą. Iš 55 pozicijos startavęs Dakaro vilkas Antanas Juknevičius jau pirmajame įskaitiniame punkte pakilo į 47 poziciją ir klaidų nedarė bei viso etapo metu demonstravo tolygų rezultatą. Tik paskutiniuose įskaitiniuose punktuose „Edas Racing Team“ komandos ekipažas stipriau spustelėjo akseleratorių ir finišo liniją kirto 43 vietoje bendroje įskaitoje.
Prieš metus paklaustas nei vienas Dakaro gerbėjas turbūt nebūtų nė sapnavęs, kad sunkiausiu pasaulio maratonu laikomas ralis startuos tik nuo antrojo etapo. Varžybų prologą nutraukus tragiškai avarijai, o pirmąjį greičio ruožą atšaukus dėl itin prastų oro sąlygų, viso pasaulio žiūrovų ir ralio dalyvių džiaugsmui Dakaro ralis galiausiai startavo sausio 4-ąją. Antrame maratono etape lietuvių sportininkams sekėsi skirtingai, o stabiliausią tempą rodė Antanas Juknevičius.
Nors antrasis etapas dėl stipriai liūčių pažeistų kelių buvo sutrumpintas 120-čia kilometrų, o jo startas atidėtas valanda, organizatoriai sportininkams galiausiai leido išvažiuoti į greičio ruožą. Iš 55 pozicijos startavęs Dakaro vilkas Antanas Juknevičius jau pirmajame įskaitiniame punkte pakilo į 47 poziciją ir klaidų nedarė bei viso etapo metu demonstravo tolygų rezultatą. Tik paskutiniuose įskaitiniuose punktuose „Edas Racing Team“ komandos ekipažas stipriau spustelėjo akseleratorių ir finišo liniją kirto 43 vietoje bendroje įskaitoje.