• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki 2016 m. Dakaro ralio likus pusei metų „Žalvaris Dakar Team“ komanda tęsia jau ankstyvą pavasarį pradėtą pasiruošimą prestižinėms lenktynėms. Sportininkas šiuo metu ne tik tobulina vairavimo įgūdžius, bet ir dairosi naujo automobilio. Kitąmet Dakare lenktynininkas Antanas Juknevičius ir komandos šturmanas Edvardas Duoba ketina startuoti su nauja, pajėgesne transporto priemone, kad pasiektų geresnių rezultatų.
Pasak jau penkis kartus Dakaro ralyje sėkmingai finišavusio A. Juknevičiaus, pagrindinė priežastis, lėmusi apsisprendimą ieškoti naujo, profesionalaus lenktynių automobilio – šių metų Dakaro išbandymai, kuriuos teko spręsti sėdus už Lietuvoje sukonstruoto prototipo „Mebar“ vairo.

Iki 2016 m. Dakaro ralio likus pusei metų „Žalvaris Dakar Team“ komanda tęsia jau ankstyvą pavasarį pradėtą pasiruošimą prestižinėms lenktynėms. Sportininkas šiuo metu ne tik tobulina vairavimo įgūdžius, bet ir dairosi naujo automobilio. Kitąmet Dakare lenktynininkas Antanas Juknevičius ir komandos šturmanas Edvardas Duoba ketina startuoti su nauja, pajėgesne transporto priemone, kad pasiektų geresnių rezultatų.
Pasak jau penkis kartus Dakaro ralyje sėkmingai finišavusio A. Juknevičiaus, pagrindinė priežastis, lėmusi apsisprendimą ieškoti naujo, profesionalaus lenktynių automobilio – šių metų Dakaro išbandymai, kuriuos teko spręsti sėdus už Lietuvoje sukonstruoto prototipo „Mebar“ vairo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

url


„Iš atskirų dalių sukonstruoto automobilio suderinimas iki sklandžiai ir patikimai veikiančio vientiso mechanizmo – sudėtingas ir daug išmanymo reikalaujantis procesas, tam reikia nuvažiuoti tūkstančius kilometrų. Pačiam konstruojant automobilį dalies trukdžių tiesiog neįmanoma numatyti, todėl  net ir ilgai kūrus bei kruopščiai išbandžius „Mebar“ automobilį, kai kurios jo silpnosios vietos išryškėjo tik per lenktynes“, – sako A. Juknevičius.
Profesionalaus lenktynininko teigimu, nors prototipo kūrimas tapo įdomia ir vertinga patirtimi, kitąmet aukštumų siekti jis nori su automobiliu, kurio veikimą galima lengviau prognozuoti, taip išvengiant itin brangiai lenktynėse kainuojančio laiko gaišimo.
„Dabar su E. Duoba ieškome patikimo, tvirto automobilio, kuris sugebėtų atlaikyti Dakaro iššūkius. Tokio, kurį vairuojant nereiktų nuolat ko nors taisyti ir galėčiau susikoncentruoti į pagrindinį savo darbą – vairavimą“, – teigia A. Juknevičius.

REKLAMA

ca78bd95e50ccad66a0c6eb9e81d7939


„Žalvaris Dakar Team“ nariai pažymi, kad visgi Dakaro ralyje vairuotojo gabumai ir automobilio techninės savybės bei patikimumas yra vienodai svarbūs veiksniai. Pasak jo, be gero vairuotojo ir jo ryžto ir pats geriausias automobilis liks Dakaro ralio įskaitos gale, o aukščiausio lygio lenktynininkas su prasta technika negalės įrodyti, ko yra vertas.
„Esu įsitikinęs, kad kiekvieno lenktynininko sprendimas dalyvauti ralyje, nesvarbu, ar vairuojant prototipą, ar profesionalų automobilį, yra reikšmingas jo profesionalumo įrodymas. Dakaras skirtas tiems, kurie yra pasiryžę sunkiai dirbti ir atiduoti daug jėgų, kad nereiktų stebėti savo svajonių lenktynių per televizorių“, – tvirtai pabrėžia lenktynininkas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų