Viršijant greitį Dakare, irgi galima gauti baudą. Tik baudžiama ne pinigais, o laiku.
„Tik grįžęs į bivaką, sužinojau, kad gavau baudą, nes viršijau greitį. Viršijau keturis kilometrus per valandą, tai neturėtų būti baisi bauda“, – sako Arūnas.
Likus vos dviems greičio ruožams, motociklininkas atskleidė savo taktiką ir tikslą.
„Tikslas – visada finišas. Jeigu būsiu finiše ir neatsiras papildomų klaidų, tai turėtų būti rekordinis finišas su laimėjimais. Tačiau neužbėgam įvykiams už akių, nes reikia pabaigti Dakarą. Taktika likusiuose greičio ruožuose paprasta – kur galėsiu, paspausiu, kur reikės, važiuosiu atsargiau ir saugosiu techniką“, – pasakoja Arūnas Gelažninkas.
Rytoj, panašu, bus sudėtingiau. Sportininko laukia ilgiausias 511 km greičio ruožas. Dalis jo drieksis vandenyno pakrante. Taip pat, grįžta daugiau kopų, o organizatoriai žada, kad šis greičio ruožas bus puiki proga padidinti laiko atotrūkį arba kaip tik prisiartinti prie lyderių.
„Einam maudytis, valgyt ir ruošt motociklo priešpaskutiniam ilgiausiam ir sunkiausiam greičio ruožui“, – gerai nusiteikęs sako lenktynininkas.