• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Toyota“ yra didžiausias automobilių gamintojas Japonijoje ir vienas didžiausių pramonės žaidėjų visame pasaulyje, todėl nenuostabu, jog tam tikri „Toyota“ markės modeliai yra žinomi tik labai siauram ratui automanų. Kadangi „Toyota“ yra pagaminusi milžinišką kiekį automobilių, mes atrinkome 8-is pačius „skaniausius“. 
Toyota Su-Ki
Ar tai valtis ar tai automobilis? Iš tiesų – tai du viename, o tiksliau – tai japoniška amfibija, kuri turėjo keturių varančiųjų ratų pavarą ir šešių cilindrų benzininį variklį, gebantį išvystyti 65 arklio galias.
„Toyota Su-Ki“ buvo gaminamas pakankamai trumpai – nuo 1943 metų rudens iki 1944 metų rugpjūčio. Per šį laiko tarpą dienos šviesą išvydo 198 plaukiojančios „Toyotos“.
Toyota Su-Ki
Toyota Origin
2000 metų vasarą „Toyota“ pagamino 100 milijonų automobilių. Gamintojo vadovybė norėdama tinkamai paminėti šią progą ir atšvęsti, inžinieriams liepė sukurti ribotos laidos modelį, kuris atspindėtų „Toyota“ vadovų džiaugsmą. Taip gimė „Toyota Origin“.
Kadangi tai buvo ribotos laidos modelis, jis buvo gaminamas tik vieną mėnesį. Per 30 dienų „Toyota“ pagamino tik 1000 šio sedano vienetų ir už kiekvieną egzempliorių prašydavo 7 milijono Japonijos jenų arba maždaug 50 000 eurų.
Toyota Origin
Toyota Classic
Priešais Jūsų akis – dar vienas ribotos laidos modelis, kurį „Toyota“ inžinieriai sukūrė norėdami paminėti 60-ąjį „Toyota AA“ automobilio gimtadienį. Kodėl jis buvo toks svarbus? „Toyota AA“ yra pirmasis lengvasis automobilis, kuris buvo sukurtas japonų markės inžinierių.
„Toyota Classic“ buvo pristatytas 1996 metais ir buvo pagamintas ant „Toyota Hilux“ pikapo bazės. Ant grynakraujo pikapo pečių stūksojo kėbulas, kurio interjere netrūko įmantrių komforto įrangos priedų.
Toyota Classic
Toyota Kijang
Nenustebtume, jeigu pažvelgę į šį automobilį norėtumėte užduoti klausimą – „Ar tai iš tikrųjų Toyota?“ Deja, bet taip.
„Toyota Kijang“ buvo sukurtas kelioms Azijos rinkoms, kurių pirkėjai reikalavo pigios ir patikimos transporto priemonės. „Toyota“ atsižvelgdama į Azijos regiono vairuotojų pageidavimus sukūrė štai šį pikapą, kuris buvo gaminamas nuo 1976 iki 1981 metų.
Toyota Kijang
Toyota Blizzard
Nors šis visureigis yra labai panašus į „Toyota Land Cruiser“, tačiau iš tikrųjų – tai yra „Daihatsu Taft“ brolis. Kompaktiškas, pigus ir nepretenzingas visureigis, kurį sukūrė ne „Toyota“, o „Daihatsu“ specialistai.
Maždaug toną svėręs visureigis būdavo komplektuojamas tik su 2,2 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų dyzeliu. Tuo tarpu „Daihatsu“ analogas variklių gamoje turėjo 1 ir 1,6 litro benzininius bei 2,5 ir 2,8 litro dyzelinius jėgos agregatus.
Toyota Blizzard
Toyota Quick Delivery
Japonijos automobilių gamintojai ne visada sugebėdavo pasirinkti tinkamus vardus būsimiems modeliams. „Toyota Quick Delivery“ yra ne išimtis.
Panašu, kad „Toyota“ labai ilgai negalvojo kokį vardą reikėtų suteikti krovininiam furgonui, tad vietoj įmantraus pavadinimo kaip: „Master“, „Transit“ ar „Sprinter“, japonai tiesiog pasirinko „Quick Delivery“.
Nuo 1982 iki 1999 metų gamintas furgonas naudojo „Toyota ToyoAce“ ir „HiAce“ komponentus ir galėdavo patempti iki 2 tonas sveriantį krovinį.
Toyota Quick Delivery
Toyota Camp Mate
Dar vienas puikus pavyzdys, jog japonai mėgsta tiesmukumą.
„Camp Mate“ buvo sukurtas norint įtikti aktyvų gyvenimo būdą propaguojantiems „Toyota“ vairuotojams. Kaip matote patys – jiems pavyko tai padaryti su kaupu.
Galinė mikroautobuso dalis galėdavo išsiplėsti ir praplatinti gyvenamąją erdvę iki tiek, jog galinėje „Toyota Camp Mate“ dalyje būtų galima rengti vakarėlius arba labai, labai patogiai išsimiegoti.
Toyota Camp Mate
Toyota Lexcen
Australija yra viena didžiausių „Toyota“ markės automobilių rinkų pasaulyje. Japonams bandant atsipjauti didesnę dalį naujų automobilių pyrago dalį, „Toyota“ vadovai sukirto rankomis su „Holden“ ir sukūrė „United Australia Automobile Industries“ aljansą, kurio dėka „Toyota Camry“ tapo „Holden Apollo“, „Toyota Corolla“ tapo „Holden Nova“, o „Holden Commodore“ tapo „Toyota Lexcen“.
„Toyota Lexcen“ visuomet būdavo kuriamas „Holden Commodore“ automobilių pagrindu, o tai reiškia, jog ši „Toyota“ turėjo galinių varančiųjų pavarą ir būdavo komplektuojama su V6 arba V8 motorais.
Toyota Lexcen
 

„Toyota“ yra didžiausias automobilių gamintojas Japonijoje ir vienas didžiausių pramonės žaidėjų visame pasaulyje, todėl nenuostabu, jog tam tikri „Toyota“ markės modeliai yra žinomi tik labai siauram ratui automanų. Kadangi „Toyota“ yra pagaminusi milžinišką kiekį automobilių, mes atrinkome 8-is pačius „skaniausius“. 
Toyota Su-Ki
Ar tai valtis ar tai automobilis? Iš tiesų – tai du viename, o tiksliau – tai japoniška amfibija, kuri turėjo keturių varančiųjų ratų pavarą ir šešių cilindrų benzininį variklį, gebantį išvystyti 65 arklio galias.
„Toyota Su-Ki“ buvo gaminamas pakankamai trumpai – nuo 1943 metų rudens iki 1944 metų rugpjūčio. Per šį laiko tarpą dienos šviesą išvydo 198 plaukiojančios „Toyotos“.
Toyota Su-Ki
Toyota Origin
2000 metų vasarą „Toyota“ pagamino 100 milijonų automobilių. Gamintojo vadovybė norėdama tinkamai paminėti šią progą ir atšvęsti, inžinieriams liepė sukurti ribotos laidos modelį, kuris atspindėtų „Toyota“ vadovų džiaugsmą. Taip gimė „Toyota Origin“.
Kadangi tai buvo ribotos laidos modelis, jis buvo gaminamas tik vieną mėnesį. Per 30 dienų „Toyota“ pagamino tik 1000 šio sedano vienetų ir už kiekvieną egzempliorių prašydavo 7 milijono Japonijos jenų arba maždaug 50 000 eurų.
Toyota Origin
Toyota Classic
Priešais Jūsų akis – dar vienas ribotos laidos modelis, kurį „Toyota“ inžinieriai sukūrė norėdami paminėti 60-ąjį „Toyota AA“ automobilio gimtadienį. Kodėl jis buvo toks svarbus? „Toyota AA“ yra pirmasis lengvasis automobilis, kuris buvo sukurtas japonų markės inžinierių.
„Toyota Classic“ buvo pristatytas 1996 metais ir buvo pagamintas ant „Toyota Hilux“ pikapo bazės. Ant grynakraujo pikapo pečių stūksojo kėbulas, kurio interjere netrūko įmantrių komforto įrangos priedų.
Toyota Classic
Toyota Kijang
Nenustebtume, jeigu pažvelgę į šį automobilį norėtumėte užduoti klausimą – „Ar tai iš tikrųjų Toyota?“ Deja, bet taip.
„Toyota Kijang“ buvo sukurtas kelioms Azijos rinkoms, kurių pirkėjai reikalavo pigios ir patikimos transporto priemonės. „Toyota“ atsižvelgdama į Azijos regiono vairuotojų pageidavimus sukūrė štai šį pikapą, kuris buvo gaminamas nuo 1976 iki 1981 metų.
Toyota Kijang
Toyota Blizzard
Nors šis visureigis yra labai panašus į „Toyota Land Cruiser“, tačiau iš tikrųjų – tai yra „Daihatsu Taft“ brolis. Kompaktiškas, pigus ir nepretenzingas visureigis, kurį sukūrė ne „Toyota“, o „Daihatsu“ specialistai.
Maždaug toną svėręs visureigis būdavo komplektuojamas tik su 2,2 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų dyzeliu. Tuo tarpu „Daihatsu“ analogas variklių gamoje turėjo 1 ir 1,6 litro benzininius bei 2,5 ir 2,8 litro dyzelinius jėgos agregatus.
Toyota Blizzard
Toyota Quick Delivery
Japonijos automobilių gamintojai ne visada sugebėdavo pasirinkti tinkamus vardus būsimiems modeliams. „Toyota Quick Delivery“ yra ne išimtis.
Panašu, kad „Toyota“ labai ilgai negalvojo kokį vardą reikėtų suteikti krovininiam furgonui, tad vietoj įmantraus pavadinimo kaip: „Master“, „Transit“ ar „Sprinter“, japonai tiesiog pasirinko „Quick Delivery“.
Nuo 1982 iki 1999 metų gamintas furgonas naudojo „Toyota ToyoAce“ ir „HiAce“ komponentus ir galėdavo patempti iki 2 tonas sveriantį krovinį.
Toyota Quick Delivery
Toyota Camp Mate
Dar vienas puikus pavyzdys, jog japonai mėgsta tiesmukumą.
„Camp Mate“ buvo sukurtas norint įtikti aktyvų gyvenimo būdą propaguojantiems „Toyota“ vairuotojams. Kaip matote patys – jiems pavyko tai padaryti su kaupu.
Galinė mikroautobuso dalis galėdavo išsiplėsti ir praplatinti gyvenamąją erdvę iki tiek, jog galinėje „Toyota Camp Mate“ dalyje būtų galima rengti vakarėlius arba labai, labai patogiai išsimiegoti.
Toyota Camp Mate
Toyota Lexcen
Australija yra viena didžiausių „Toyota“ markės automobilių rinkų pasaulyje. Japonams bandant atsipjauti didesnę dalį naujų automobilių pyrago dalį, „Toyota“ vadovai sukirto rankomis su „Holden“ ir sukūrė „United Australia Automobile Industries“ aljansą, kurio dėka „Toyota Camry“ tapo „Holden Apollo“, „Toyota Corolla“ tapo „Holden Nova“, o „Holden Commodore“ tapo „Toyota Lexcen“.
„Toyota Lexcen“ visuomet būdavo kuriamas „Holden Commodore“ automobilių pagrindu, o tai reiškia, jog ši „Toyota“ turėjo galinių varančiųjų pavarą ir būdavo komplektuojama su V6 arba V8 motorais.
Toyota Lexcen
 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų