Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Galingų „BMW“ automobilių visame pasaulyje tikrai netrūksta. Tačiau šis automanas vieną rytą prabudo ir sau pasakė - „Noriu išspausti viską iš atmosferinio 8 cilindrų variklio, kuris yra mano BMW M3“. Kaip pasakė, taip padarė.
Į „E90 M3“ sedaną montuojamas „S65“ benzininis variklis standartinėje formoje išvysto 420 arklio galių esant 8300 aps/min. ir 400 Nm sukimo momentą esant 3900 aps/min. Tačiau po keletos mėnesių trukusių modifikacijų, štai šio „BMW M3“ motoras išspaudžia 785 arklio galių ir 715 Nm į ratus. Kaip jam tai pavyko padaryti?
Atmosferinis 8 cilindrų variklis gavo žemo slėgio turbiną, „Akrapovič“ išmetimo sistemą, „ESS VT3“ turbo-kompresorių, „American Racing“ išmetimo kolektorių, „Alekshop“ tepalo aušintuvą ir benzino, kurio oktaninis skaičius yra 98.
Ar kam nors teko susidurti su galingesnį variklį turinčiu „E90 M3“?
Galingų „BMW“ automobilių visame pasaulyje tikrai netrūksta. Tačiau šis automanas vieną rytą prabudo ir sau pasakė - „Noriu išspausti viską iš atmosferinio 8 cilindrų variklio, kuris yra mano BMW M3“. Kaip pasakė, taip padarė.
Į „E90 M3“ sedaną montuojamas „S65“ benzininis variklis standartinėje formoje išvysto 420 arklio galių esant 8300 aps/min. ir 400 Nm sukimo momentą esant 3900 aps/min. Tačiau po keletos mėnesių trukusių modifikacijų, štai šio „BMW M3“ motoras išspaudžia 785 arklio galių ir 715 Nm į ratus. Kaip jam tai pavyko padaryti?
Atmosferinis 8 cilindrų variklis gavo žemo slėgio turbiną, „Akrapovič“ išmetimo sistemą, „ESS VT3“ turbo-kompresorių, „American Racing“ išmetimo kolektorių, „Alekshop“ tepalo aušintuvą ir benzino, kurio oktaninis skaičius yra 98.
Ar kam nors teko susidurti su galingesnį variklį turinčiu „E90 M3“?